Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1363 hozzászólás Oldal: 90 / 91
Ez tényleg öreg vas mert nem igazán van róla info. Igazából így hogy biztosan üzemanyag probléma, azt mondanám hogy egy alapos szétszereléses üzemanyag rendszer tisztítás ami megoldás lehet és persze friss üzemanyaggal feltölteni. Sajna a mostani benzinek pusztítják a gumi alktrészeket tömítéseket, de a karburátor fúvókáiba bele száradva előfordul hogy beszűkíti a fúvóka méretét a lerakódás amit már csak mechanikusan lehet tisztítani. Lehet falslevegő szívás, lehet hogy a tartályban lévő benzincsövet ette meg a benzin, stb.
Itt vannak javítós videók ötlet adónak jók lehetnek : https://www.youtube.com/results?search_query=MTD+XC35
Hát az a furcsa, hogy ugye most lett cserélve a porlasztó a membránnal együtt, és ugyanúgy kapott friss, OMW 100-as benzint.
És ezt mondta a szerelő is, ezért cseréltük, de nem mégsem lett jó.
Nem lehet, hogy a vákuum vagy kompresszió csökkent le annyira, hogy nem tudja felszívni az üzemanyagot?
Csak kérdés miért tudja olyankor, ha tele az üzemanyagtartály? :/
Mint írtam semmi infó nem található már erről az öreg vasról hogy bármi konkrétabbat is tudjak mondani, de még jó minőségű fényképek, rajzok sem. Arról nem beszélve ha egy "szerelő" látva, kézben tartva nem találja a baját akkor látatlanul én sem fogom. Azt se tudom 2 ütemű 4 ütemű stb.....
Bocsánat, hogy nem írtam le minden infót, amit tudok.
4 ütemű Briggs motoros, membrános karburátora van és az üzemanyagtartályon foglal helyet.
Szerelőt csak kérdeztük a szervizben, hogy megcsinálnák-e, ez a tünet, amire mondta, hogy a karbi és membrán cseréje megoldja.
Csak ugye nem oldotta meg sajnos és egyelőre nem járok arra, hogy újra érdeklődjek.
Valamint bíztam benne, hátha itt a fórumon volt valakinek hasonló problémája hasonló géppel és esetleg sikerült is megoldani. :)
Ezt nézd meg és fuss neki még egyszer a szétszedés-összerakásnak.
https://www.youtube.com/watch?v=CEtqshFDi6M
Köszönöm a videót, bár ezzel a részével nem volt problémám.
Karburátor, membrán és a tömítés újakra lettek cserélve és úgy tűnik rendeltetésszerűen működnek is.
Sajnos viszont a probléma nem oldódott meg, ami miatt cserélve lettek, vagyis ha nincs tele az üzemanyagtartály, akkor elkezd köhögni majd leáll a motor. :/
Sziasztok,
Segítség kéne egy MTD 12,5 le Tecumseh motoros fűnyíró traktor egyszer csak leállt és nem indul. Szikra van benzint fecskendezek a hengerbe meg sem pöffen. Amit nem értek , hogy a dugattyú felső holtpontján a lendkeréken lévő gyújtás jeladó mágnes kb 3-5 fokkal túl fordul a gyújtó trafón. A lendkereket levettem az ék hibátlan a főtengelyen. Mit nem veszek észre? A segítséget előre is köszönöm.
Kompresszió van ? Vezérlés nem ment el szelepek nyitnak zárnak ahogy kell ?
Hello lenne egy problémám egy fűnyíró önjáró hajtásával.

A fűnyiró ez lenne https://www.arukereso.hu/funyiro-c4185/riwall-pro/rpm-5155-v-pro-pm12f2101003b-p630885789/

4 sebesség választható rajta

A probléma pedig hogy az első kettő sebességben elviszi magát, a 3. 4.-ben nincs ereje csak akkor forog teljes sebességgel ha felemelem.

A kábel nem szorúl viszont a sebességet álittó kar a hajtáson szerintem valamennyire igen. Úgyis szét kell szedni ha meg akarjuk csinálni, csak szerettem volna érdeklődni hogy mire számíthatok/ mi a mechanizmus és hogyan lehet megcsinálni.

Ahogy ránéztem 2 fajta lehet a a hajtás vagy ez https://generaltransmissions.com/en/products/md-310/

vagy ez https://generaltransmissions.com/en/products/ms-300/

Itt 1 sebességessek de ahogy utánnanéztem a leírás szerint ők gyártják
Az nem lehet hogy kopott nyúlott a szíj amivel a motor hajtja a hajtóművet és nagyobb fokozatban már csúszik ha nyomatékot is kell átvinni ?
lalibatyo írta: Az nem lehet hogy kopott nyúlott a szíj amivel a motor hajtja a hajtóművet és nagyobb fokozatban már csúszik ha nyomatékot is kell átvinni ?

Hmm, lehetséges. Tavaly vettük, gondoltam ennyi idő alatt csak nem kopik, meg ez úgy eggyik pillanatról a másikra történt. Annyira szorosnak nem mondanám az égszíjat szóval valószinűleg igazad van. Bár az is érdekes hogy nem minden sebbességváltásnál látom mozogni a kart ami ezt állítja, de mindenesetre megpróbálom kicserélni az ékszíjat először.
Sziasztok!

MTD fűnyíró karburátor tisztítása után visszaszerelést követően, nagyon erős hangja lett a fűnyírónak, mintha túlpörgne a motor, ami nagyon melegedett is. Mi lehet a probléba?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Valószínűleg a fordulatszám szabályozó ( fojtószelep állító) nem lett jól összerakva, vagy a rugója nem lett jó helyre akasztva.
lalibatyo írta: Valószínűleg a fordulatszám szabályozó ( fojtószelep állító) nem lett jól összerakva, vagy a rugója nem lett jó helyre akasztva.


Nagyon köszönöm a választ. Holnap megnézem.
Sziasztok,
Van egy Budget 46-1 benzines fűnyíró, ami éveket állt másnál, de működött jól és szerintem nem volt szétszedve még.
Most nem indul, alapvető baj, hogy nem jut üzemanyag az úszóházba. A benzincső nincs eldugulva, a karburátort szétszedtem, belsejét lepucoltam, úszót, főfúvókát, leszámítva a tűszelepet, mert azt nem tudom hogyan szedjem ki, http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=5055.jpg de az mozog szépen. Mi lehet a baj, mit nézzek meg?
A segítséget előre is köszönöm.
1363 hozzászólás Oldal: 90 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 25 vendég