Szerző:
fgabor87 » hétf. nov. 02, 2015 8:28 pm
Szia!
Nagyon szépen köszönöm! Karburátor tisztításra jó a brigéciol is, vagy inkább vegyek fék vagy karburátortisztítót?
Gyorsan leírnám, hogy zajlik most egy beindítás, mert hátha ráismersz valamire.
Eddig 3 nyomás elég volt a szivatógombon, és beindult. Most 5 kell neki, és ezután is csak felpörög a motor, majd le is áll. Ha megint be akarom indítani, újabb 2 vagy inkább 3 nyomás. Ekkor megint csak felpörög, és már fullad is vissza. Ilyenkor a szivató nyomkodásával életben lehet tartani, persze folyamatosan fulladni akar. 5-6 nyomkodás után már járva marad, de fulladáshatárról hozza vissza, felpörög, majd ismét fulladáshatár. Periódikusan, szabályos időközökkel.
Nem szoktam így sokáig hagyni járni.
Ha ezek után leveszem a karburátort (ilyen fajta, csak a regulátor nem ilyen rajta, és nem állítható a fordulat sem:
http://img.index.hu/imgfrm/0/6/4/0/BIG_0012020640.jpg), azt látom, hogy a tankon lévő (
http://www.img.casual.hu/shops/821/imag ... -33292.jpg), mélyebb, hengeres alakú luk színültig van benzinnel, a másik, laposabb, ahol a karburátoron a kis rugó is van, és a membránt nyomja bele, szinte üres. Szerintem csak a környékről becsurgó van ott.
Mivel nem tudom, hogy melyik luk mire szolgál, így nem tudom, hogy ez jó állapot-e. Korábban a mély, henger alakúnak mindig csak az alján volt benzin mikor szétszedtem.
Ha a karburátoron megnyomom a szivató gombot, elég sok benzin kifolyik belőle, tehát a szívócsőben van utánpótlás.
Egyébként ha már jár, csak viszonylag picit ingadozik a fordulat, de régebben ennyi sem volt. És régebben puffogott néha a kipufogó, most meg semmi. Azt viszont nem érzem, hogy gyengébb lenne.