A deklin van egy préselt rész és azon egy lyuk és onnan jön a sziszegés
Ákos Mohácsi írta: Szia!
Parancsolj a link. Két videót csináltam, valamelyik talán használható.
https://www.youtube.com/watch?v=_OBqrUSvHiU
https://www.youtube.com/watch?v=jh7yNFZ9xDA
Viszont azt vettem észre, mintha eresztené az olajat a motor elején a tömítésnél.
Köszönöm a segítséget!
Ez egy érdekes motor. Biztos kínai, de ilyet még nem láttam. A karbinál lévő kar mire jó? Azt láttam, hogy indulás előtt eltekered, de mit szabályoz? Fordulatot, vagy az lenne a hidegindító esetleg leállítókar?
Kissé megzavar. Általában a szabályozókaros motoroknál a start állás a hidegindító, akkor zárja a szívató pillangószelepét. Meleg motornál le is fullasztotta, ez idáig teljesen rendjén is van. A hullámzás a karbi és a regulátor együttes problémája, valószínűleg a karbi keverékszabályozó csavarja el van tekerve és nem megfelelő a benzin-levegő keverési aránya. Emiatt kissé lustán reagál a regulátor ösztökélésére, ezért a regulátor jobban rászabályoz, hogy a motor fordulatszáma emelkedjen, mire az hirtelen felpörög, de a regulátor már hiába szabályoz le, a motor lendületből túlpörög. Ez ismétlődik üresjáratban.
Terheléskor ez általában helyreáll és működik rendesen.
Amennyiben terhelés alatt is így hullámzik a fordulatszám, akkor bejátszhat a motor kopása, ami miatt nem eléggé harapósan reagál a gázadásra, mint új korában. Viszont nem láttam füstölést, így még nincs jelentős kopás benne.
Próbáld üzemmeleg motornál a rézszínű csavarral beállítani a keverési arányt. Ha a motornak nincs nagyobb baja, akkor utána meg kellene szűnnie a fordulatszám hullámzásának.