Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 62 / 91
Előző 1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 91 Következő
A deklin van egy préselt rész és azon egy lyuk és onnan jön a sziszegés

Csatolmányok

Ákos Mohácsi írta: Szia!

Parancsolj a link. Két videót csináltam, valamelyik talán használható.

https://www.youtube.com/watch?v=_OBqrUSvHiU

https://www.youtube.com/watch?v=jh7yNFZ9xDA

Viszont azt vettem észre, mintha eresztené az olajat a motor elején a tömítésnél. :(

Köszönöm a segítséget!


Ez egy érdekes motor. Biztos kínai, de ilyet még nem láttam. A karbinál lévő kar mire jó? Azt láttam, hogy indulás előtt eltekered, de mit szabályoz? Fordulatot, vagy az lenne a hidegindító esetleg leállítókar?
Kissé megzavar. Általában a szabályozókaros motoroknál a start állás a hidegindító, akkor zárja a szívató pillangószelepét. Meleg motornál le is fullasztotta, ez idáig teljesen rendjén is van. A hullámzás a karbi és a regulátor együttes problémája, valószínűleg a karbi keverékszabályozó csavarja el van tekerve és nem megfelelő a benzin-levegő keverési aránya. Emiatt kissé lustán reagál a regulátor ösztökélésére, ezért a regulátor jobban rászabályoz, hogy a motor fordulatszáma emelkedjen, mire az hirtelen felpörög, de a regulátor már hiába szabályoz le, a motor lendületből túlpörög. Ez ismétlődik üresjáratban.
Terheléskor ez általában helyreáll és működik rendesen.
Amennyiben terhelés alatt is így hullámzik a fordulatszám, akkor bejátszhat a motor kopása, ami miatt nem eléggé harapósan reagál a gázadásra, mint új korában. Viszont nem láttam füstölést, így még nincs jelentős kopás benne.
Próbáld üzemmeleg motornál a rézszínű csavarral beállítani a keverési arányt. Ha a motornak nincs nagyobb baja, akkor utána meg kellene szűnnie a fordulatszám hullámzásának.
Tisztelt Plaszlo

Csatolmányok

Üdv!
Ez a forgattyúsház szuszogója. Van ahol a szabadba engedik a gázokat, vannak olyan gépek, ahol a szívócsőbe visszavezetik. Akkor van gond, ha ezen keresztül füstöl, vagy veri ki az olajat.
Szia!

A karbin lévő kar a benzincsap. Van off-és on állása, ami szerintem csak dísz, mert ha off-on van akkor is jár ugyanugy tovább. Na mindegy.

A hullámzás vágás közben, terhelés alatt is megvan.

Tegnap gondoltam megpróbálom amit írtál, de mivel nem tudtam, hogy merre mennyit lehet csavarni a réz csavart, teljesen elállítottam, ami annyit jelent, hogy most a start ra van állítva a kar, berántom, felpörög, és szépen lassan leáll. ha feltolom a kart run ra, akkor fullad. Magyarul ugy el sikerült állítanom, hogy nem megy most már sehogyan sem. Le tudnád írni, hogy mennyit merre kell csavarni rajta? most ahogy elállítottam, tolta a füstöt rendesen, gondolom annyi benyát kapott, mint még soha.

A gyertyát kiszedtem, és hát nem mondhatnám tisztának. :(
PicsArt_1435154478513.jpg
PicsArt_1435154478513.jpg (56.39 KiB) Megtekintve 4721 alkalommal.




Plaszlo írta:
Ákos Mohácsi írta: Szia!

Parancsolj a link. Két videót csináltam, valamelyik talán használható.

https://www.youtube.com/watch?v=_OBqrUSvHiU

https://www.youtube.com/watch?v=jh7yNFZ9xDA

Viszont azt vettem észre, mintha eresztené az olajat a motor elején a tömítésnél. :(

Köszönöm a segítséget!


Ez egy érdekes motor. Biztos kínai, de ilyet még nem láttam. A karbinál lévő kar mire jó? Azt láttam, hogy indulás előtt eltekered, de mit szabályoz? Fordulatot, vagy az lenne a hidegindító esetleg leállítókar?
Kissé megzavar. Általában a szabályozókaros motoroknál a start állás a hidegindító, akkor zárja a szívató pillangószelepét. Meleg motornál le is fullasztotta, ez idáig teljesen rendjén is van. A hullámzás a karbi és a regulátor együttes problémája, valószínűleg a karbi keverékszabályozó csavarja el van tekerve és nem megfelelő a benzin-levegő keverési aránya. Emiatt kissé lustán reagál a regulátor ösztökélésére, ezért a regulátor jobban rászabályoz, hogy a motor fordulatszáma emelkedjen, mire az hirtelen felpörög, de a regulátor már hiába szabályoz le, a motor lendületből túlpörög. Ez ismétlődik üresjáratban.
Terheléskor ez általában helyreáll és működik rendesen.
Amennyiben terhelés alatt is így hullámzik a fordulatszám, akkor bejátszhat a motor kopása, ami miatt nem eléggé harapósan reagál a gázadásra, mint új korában. Viszont nem láttam füstölést, így még nincs jelentős kopás benne.
Próbáld üzemmeleg motornál a rézszínű csavarral beállítani a keverési arányt. Ha a motornak nincs nagyobb baja, akkor utána meg kellene szűnnie a fordulatszám hullámzásának.
Sziasztok szeretnék venni 1 nagyobb teljesitményű (elektromos fűkaszát.
1200nm a terület de lejtö egyenetlen terület gyümolcsfák bokrok stb.
Sok ilyen gépet nem találtam de azért 1-2 akad.Erröl szeretném kérni a véleményeteket:http://www.profikisgep.hu/kerti_gepek_es_kiegeszitok_2632/bozotvagok___elektromos_9/hecht_1445_18882
Ha esetleg valaki tud hasonlo árkategóriában jobbat azt is megköszönném:)
Ákos Mohácsi írta: Szia!

A karbin lévő kar a benzincsap. Van off-és on állása, ami szerintem csak dísz, mert ha off-on van akkor is jár ugyanugy tovább. Na mindegy.

A hullámzás vágás közben, terhelés alatt is megvan.

Tegnap gondoltam megpróbálom amit írtál, de mivel nem tudtam, hogy merre mennyit lehet csavarni a réz csavart, teljesen elállítottam, ami annyit jelent, hogy most a start ra van állítva a kar, berántom, felpörög, és szépen lassan leáll. ha feltolom a kart run ra, akkor fullad. Magyarul ugy el sikerült állítanom, hogy nem megy most már sehogyan sem. Le tudnád írni, hogy mennyit merre kell csavarni rajta? most ahogy elállítottam, tolta a füstöt rendesen, gondolom annyi benyát kapott, mint még soha.


A csavart tekerd be teljesen ütközésig, majd tekerd ki 1-1.5 fordulattal. Elvileg befelé csavarva szegényíti, kifelé csavarva dúsítja a keveréket.
Általában ütközéstől 1 - 1,5 fordulattal kitekerve a csavart olyan állapotban lesz a motor, amikor be lehet indítani és melegíteni a motort, majd üzemmeleg állapotban finoman állítva a csavart, beállítható a megfelelő keverési arány.
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni alapjárat témában.
Adott egy Bvs143-as motor aminek be kéne valahogy állítani az alapjáratát,de mihelyst visszább veszem a gázt vagy leáll vagy lüktetve egyszer kicsit felgyorsul majd újból szinte majdnem megáll a motor.
Mi lehet a baj?Hogyan tudnám ezt jól belőni?
Előre is köszi a segítséget.
Szia!

Először érdemes kitisztítani a karburátort, meg a légszűrőt és után alehet beállítani.

Némi videósegítség:
https://www.youtube.com/watch?v=WBdbxlnaUpw
https://www.youtube.com/watch?v=YXA3gLdCOxU
https://www.youtube.com/watch?v=Q8pcX-FWtNc
szia MTD 40 po jelzésü fünyírómnak következő a baja : indításkor valami kopog és amikor leállítom akkor is . De fűnyíráskor viszont nem kopog . A kés nem laza .
Szia szeretnék új fűnyírót venni kb 1hektár fűnyi területre 3,5 le - 4,5 le ig . Köszi !
Szia!

Király vagy, most a mostani beállítás alapján szuper, megszűnt a hullámzás!!!!!!!!! :) :) :) :) :) (viszont most olyan, mintha gyenge lenne, egy kicsit magasabb fűvel már nem annyira birkózik meg.)

A beindításkor azt vettem észre, hogy a karbinál csöpögött a benzin elég intenzíven, mintha a légszűrő és a karbi között jönne ki. Majd elzártam a benzin csapot, abbamaradt. Elindítottam, és amikor kinyitottam a csapot megint, már nem folyt. :( remélem érthető az írásom. ez mi lehet?

Azt vettem még észre, hogy menet közben néha pukkan egyet egyet, meg amikor egyszer elindítottam egy nagy pukkanással kezdte. Ez mi lehet? Sok neki a benzin?

(gyertyát még sajnos nem cseréltem le, de lehet ezzel kellene kezdenem, mert ami fémre rámegy a pipa, az egy millimétert fordítható, gondolom kezdi megadni magát???)

Minden esetre nagyon hálás vagyok az eddigi segítségért!!!!!!! :!:

Plaszlo írta:
Ákos Mohácsi írta: Szia!

A karbin lévő kar a benzincsap. Van off-és on állása, ami szerintem csak dísz, mert ha off-on van akkor is jár ugyanugy tovább. Na mindegy.

A hullámzás vágás közben, terhelés alatt is megvan.

Tegnap gondoltam megpróbálom amit írtál, de mivel nem tudtam, hogy merre mennyit lehet csavarni a réz csavart, teljesen elállítottam, ami annyit jelent, hogy most a start ra van állítva a kar, berántom, felpörög, és szépen lassan leáll. ha feltolom a kart run ra, akkor fullad. Magyarul ugy el sikerült állítanom, hogy nem megy most már sehogyan sem. Le tudnád írni, hogy mennyit merre kell csavarni rajta? most ahogy elállítottam, tolta a füstöt rendesen, gondolom annyi benyát kapott, mint még soha.


A csavart tekerd be teljesen ütközésig, majd tekerd ki 1-1.5 fordulattal. Elvileg befelé csavarva szegényíti, kifelé csavarva dúsítja a keveréket.
Általában ütközéstől 1 - 1,5 fordulattal kitekerve a csavart olyan állapotban lesz a motor, amikor be lehet indítani és melegíteni a motort, majd üzemmeleg állapotban finoman állítva a csavart, beállítható a megfelelő keverési arány.
Még egy kérdésem lenne, hogy szerintetek melyik megbízható márka gyertya terén?

Delco
Autolite
Beru
Bosch
Champion
Citroen
Daihatsu
Denso
Fiat
Ákos Mohácsi írta: Szia!

Király vagy, most a mostani beállítás alapján szuper, megszűnt a hullámzás!!!!!!!!! :) :) :) :) :) (viszont most olyan, mintha gyenge lenne, egy kicsit magasabb fűvel már nem annyira birkózik meg.)

A beindításkor azt vettem észre, hogy a karbinál csöpögött a benzin elég intenzíven, mintha a légszűrő és a karbi között jönne ki. Majd elzártam a benzin csapot, abbamaradt. Elindítottam, és amikor kinyitottam a csapot megint, már nem folyt. :( remélem érthető az írásom. ez mi lehet?

Azt vettem még észre, hogy menet közben néha pukkan egyet egyet, meg amikor egyszer elindítottam egy nagy pukkanással kezdte. Ez mi lehet? Sok neki a benzin?

(gyertyát még sajnos nem cseréltem le, de lehet ezzel kellene kezdenem, mert ami fémre rámegy a pipa, az egy millimétert fordítható, gondolom kezdi megadni magát???)

Minden esetre nagyon hálás vagyok az eddigi segítségért!!!!!!! :!:


Elképzelhető, hogy kicsit szegényebbre sikerült a keverék, nehezebben veszi fel a fordulatszámot. próbáld addig szabályozni a csavarral, hogy még ne hullámozzon a fordulat, de terhelés alatt is legyen ereje.

A benzincsöpögés nem jó jel, valószínűleg az úszószelep nem zár teljesen. Menet közben folyamatosan fogy a benzin, ezért egyensúlyban van a benzinszint, nem csöpög.

A pukkanás elő szokott fordulni, ha a regulátor hirtelen leszabályoz, de induláskor sem kizárt.

Szerintem bármelyik típusú új gyertyával megfelelően fog működni, ha hőértékben és egyéb paramétereiben megfelelő a motorhoz.
Kedves László.

A takarítások megtörténtek ,az az igazság hogy utána jelentkezett ez a hiba,előtte nem volt..
Előző 1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 62 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég

{/literal}