Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 59 / 91
Előző 1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 91 Következő
Elindult egy folyamat, amit ezzel kompenzáltál egy időre. De újra fog jelentkezni később...ahogy nő a kopás mértéke a motorban. Valószínűleg ez nem fals levegő miatt van, hanem a motor kopása miatt. A több benzinnel a veszteségeket kompenzáltad, de addig is működik. :)
Sziasztok.
AL-KO Silver önjárós fűnyírómon Brigs motor van.Most hüvelyezték és új gyűrűket,dugót kapott.Berántásnál egyből indul viszont lassan pörög és kormos füst jön ki.Kis idő után felveszi a fordulatot ám így is marad a füst.Ha leállok vele akkor nem akar indulni.Várni kell kicsit vele aztán újból indul de megint ugyan azzal a jelenséggel.Gyertya kormos koszos.Mi lehet a probléma?Lehet hogy a gyűrűket nem jól rakta be a szaki?Egyébként hidegen melegen könnyen átfordul tehát szorulni nem szorul.
Szia!

A kormos fekete füst az elégetlen benzintől van, túl sokat kap a motor benzinből. Ha olaj égne, akkor kéken füstölne.
Szerintem nem állították be a karburátort a felújított állapothoz. Kopott motorhoz több benzin kellett, hogy működjön.
Milyen porlasztója van? Tankon ülő, vagy különálló?
Légszűrő ki lett tisztítva?
Plaszlo írta: Szia!

A kormos fekete füst az elégetlen benzintől van, túl sokat kap a motor benzinből. Ha olaj égne, akkor kéken füstölne.
Szerintem nem állították be a karburátort a felújított állapothoz. Kopott motorhoz több benzin kellett, hogy működjön.
Milyen porlasztója van? Tankon ülő, vagy különálló?
Légszűrő ki lett tisztítva?


Külön álló.Nem lett a karburátor cseszegetve.Olajhiány miatt szorult le a dugó.Ezért lett hüvelyezve.A gyertya még akkor is kormos ha felveszi a fordulatot mivel a füstölés megmarad.Nem kékes a füst,fekete.
Nézd a fekete füst az elégetlen - túl sok - benzintől van, innen kell elindulni. Valami biztos változott, ha előtte nem füstölt. Ha kéken füstölne, akkor lehetne gyanakodni, hogy valami nem sikerült a felújításnál, mert eszi az olajat.
Vagy sok benzint kap, vagy kevés levegőt, vagy mindkettő. A szívató gumilabdás, vagy pillangószelepes?
Plaszlo írta: Nézd a fekete füst az elégetlen - túl sok - benzintől van, innen kell elindulni. Valami biztos változott, ha előtte nem füstölt. Ha kéken füstölne, akkor lehetne gyanakodni, hogy valami nem sikerült a felújításnál, mert eszi az olajat.
Vagy sok benzint kap, vagy kevés levegőt, vagy mindkettő. A szívató gumilabdás, vagy pillangószelepes?


Van egy kar a kipufogónál ami feljön a lapáthoz ami szabályozza a karburátort.Nem tudom hogy ez a kar kívülről támaszkodik a lapátnak és az mozgatja vagy belül van e?
Borisz 014.jpg
erről van szó.Mire szolgál ez a kar?
Borisz 014.jpg (1.32 MiB) Megtekintve 4539 alkalommal.
Ez a regulátor, ami a motor fordulatszámát szabályozva, a terhelésváltozást kompenzálja. Nagyjából azonos fordulatszámon tartja a motort, hogy üresen ne pörögjön fel, de terheléskor se fulladjon le.
Plaszlo írta: Ez a regulátor, ami a motor fordulatszámát szabályozva, a terhelésváltozást kompenzálja. Nagyjából azonos fordulatszámon tartja a motort, hogy üresen ne pörögjön fel, de terheléskor se fulladjon le.


Ezt a műanyag lapát mozgatja illetve van ennek szerepe a beállításnál.Ha van mi a beállitása?Karbinál nem látok semmi állitási lehetőséget..Valszeg szerelő.
Ez a lapát egy automatikus "gázpedál", csak a terhelésváltozással járó fordulatszámváltozást korrigálja. A dús keverék a karbiban keletkezik, vagy a levegő hozzávezetés lefojtása révén. Ezek egyszerű porlasztók, minimális állítási lehetőséggel, de a benzinszintet lehet állítani. A magas benzinszint okozhat dúsulást, illetve a főfúvóka méretváltozása. Magas benzinszintet a tűszelep rossz zárása is okozhat például.
Konkrétan mi történhetett, vagy mi váltotta ki a változást, nem tudom, nem ismerem a gép előéletét. Távolból csak ötletelni tudok.
Sziasztok.

B&S sprint 375-höz keresnék kötéltárcsát(11,5cm) használtan. Rugó nélkül.
Ha lenne valakinek feleslegbe írjon rám, megegyezünk.:-)
Sziasztok Gergő vagyok. Segítség kellene van egy briggs fűnyíróm erősen ette az olajat, meggyűrűztem azóta nem engedi át a lehúzógyűrű az olajat,de ha elindítom alapjáraton elketyeg, de gázadásra azonnal leáll. A vezérlésnél a főtengelyen az egyik fog meg van jelölve, a vezérműtengelyen egymás mellet két fog van jelölve közé raktam.Gyertyát cseréltem a gyújtás fix, minden gázállásban ad szikrát, a karburátoron az alapjáratot beállítottam, a keverék csavart hiába állítom nincs változás alapjáraton megy gázadásra lefullad. Kicseréltem a gyertyát kipucoltam a karbit, levegőszűrőt semmi változás. Ötlet? Fuvóka csere a karbiban? Segítség!!!
Milyen karbija van, tankon ülő, vagy különálló? Ha lassan emeled a gázt, akkor is leáll?
Különálló karbija van, ha lassan emelem is lefullad.
Sziasztok.

Van egy Briggs 550 motoros fűnyíróm. Az utóbbi időben nehézkesen indult (berántás után elindult, majd pár másodperc után leállt, második indításra már jó volt), tegnap pedig már hullámzott a fordulatszáma. Úgyhogy ma nekiálltam, és kitisztítottam a karburátort. Most már szépen indul, és nem hullámzik a fordulatszáma, viszont előjött egy másik jelenség, ami koszos karburátorral nem volt tapasztalható. A kipufogón keresztül néha puffog egyet a motor. Igazából azóta ilyen, mióta megvan, de koszos karbival szinte egyáltalán nem csinálta, úgyhogy most újra felfigyeltem rá.
Ezt mi okozza? Túl dús a keverék? A légszűrő tiszta, úgyhogy levegő szempontjából ez nem lehet gond.
Lehet ezen állítani a karburátoron házilag?
Vagy egyszerűbb ha megpróbálom minél kevesebb olajjal itatni a légszűrő szivacsot, hogy a lehető legtöbb levegő juthasson át rajta?

Ilyesmi karburátor van rajta, csak nekem röpsúlyos a regulátor, így ott más a bekötés:
http://i2.photobucket.com/albums/y46/baymee/Step1Briggs-375-carburetor-Step.jpg
Semmi csavart nem láttam rajta.
Előző 1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 59 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég

{/literal}