Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 57 / 91
Előző 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 91 Következő
Ja és a membránon én nem találtam szakadást, azért kicserélem
Tiszteletem
Volna egy kérdésem. Vásároltam egy használt Tecumseh fűnyírót, csak ezeket találtam a motoron: ctr50 E62009. Azt szeretném tudni, hogy hany ccm, típusa, esetleg gyártási év, hol találok hozzá haználati utasítást
Köszönöm
Üdv!

Tecumseh Centura E62 motor.

Használati:
http://www.tecumseh.hu/images/hasznalati/motorok/HUN/centura.pdf
Tisztelt Plaszlo!

Végre lett egy kis szabadidőm a f.traktorral foglalkozni.
Próbáltam bikázni, ahogy Ön említette, de sajnos nem változott semmi.
Megnéztem a gyújtás beállítást, az is rendben. Maradt az ék. Lehúzva a lendkereket két mágnes a főtengelyen maradt, a ragasztó elengedte. visszaraktam a lendkerékbe a többi közé, majd beleragasztom. 5db mágnes van körben, viszont van egy üres rész, mintha egy hiányozna. Ez normális, vagy tényleg hiányzik egy? Ez, és a leszakadt mágnesek okozhatják a nehéz indulást, és visszarúgást? Megpróbálok képet feltölteni a lendkerékről.
foto 2.JPG
foto 2.JPG (192.25 KiB) Megtekintve 3526 alkalommal.
Lendkerék belseje
Nekem hiányérzetem van... :roll: Mivel önindítós, nem csak a gyújtást látja el árammal, hanem az akkut is tölti, tehát generátorként is működik. Lehet egy korábbi javítás alkalmával kidobták a mágnest, mert vagy széttört, vagy nem tudták visszaragasztani, vagy egyszerűen hanyag volt aki csinálta.
Le tudnád fotózni az állórészt is? Meg nem ártana valami típusszámot levadászni a motorról hogy utána lehessen nézni a mágneseknek, vagy lendkeréknek.
Ezt a képet csináltam még. A lendkerék belső felén mintha látszana ragasztó nyom, ebből is gondolom, hogy
hiányzik a mágnes. A forgó rész amúgy újnak tűnik, nemsokkal előtte cserélhette a volt tulaj ,mielőtt én megvettem volna tavaly tavasszal.

Csatolmányok

A tekercselést elnézve biztos, hogy hiányzik egy mágnes. Ha felragasztod a két pályaelhagyó mágnest, tudod használni, de jó lenne keresni hozzá lendkereket (mágnesnek kisebb az esélye), mert így kicsit kiegyensúlyozatlan.
Laikusként: Mivel mágnest sehol nem tudok szerezni, a komplett lendkerék amit találtam 60.000,-, úgy érzem két megoldás maradt számomra.
1. Kiütöm az összes mágnest, kiegyensúlyozatlanság megoldva, viszont nincs töltésem, nyírás előtt mindig töltenem kell az akksit.
2.Beragasztom a két mágnest, a hiányzó helyét pedig kisúlyozom. (pl. amit a gumisok az alufelnire ragasztanak súllyal)
Ebben az esetben maradna valamennyi töltés, és talán sikerülhet kiegyensúlyozni.
Ez az elmélet gyakolatban működne? Melyik megoldás a jobb?
Itt látszik, nem meglepő módon kell az összes mágnes:
60000-et ne adj egy lendkerékért.

http://www.jofogas.hu/zala/Tecumseh_motor_lendkerek_19420110.htm
http://www.tecumseh.hu/index.php/termekeink/tecumseh-alkatresz/indito
Az a gond, hogy ezek a lendkerekek nem is hasonlítanak az enyémre. Csak a mágnes miatt meg drága lenne megvenni, és lehet, hogy nem is jó hozzá.
Megmértem, 55g egy mágnes. Este hazafele beugrok a gumishoz, kérek tőle ólmot.
Azt ráragasztom. Köszönöm a segítséget.
Tisztelt Plaszlo!

Gondoltam, leírom mire jutottam. A mágneseket visszaragasztottam, a hiányzó helyére súlyokat tettem, kiegyensúlyozva a lendkereket. A gyújtótrafó és lendkerék mágnes közti hézagot 0,4-re belőttem. Új akkumulátort vettem, új a gyertya, a hézagot 0,8-ra állítottam. Indításnál hajt rendesen, de sajnos most is előfordul visszarúgás, bár mintha ritkább lenne. Elindult, szépen jár. Használom, meglátom mi lesz.
Mégegyszer, köszönöm a segítséget, a link a katalógusról rengeteget segített, végigrágtam magam rajta.
Köszönet.
Üdv!
Köszönöm a visszajelzést, és örülök, hogy működik. Sajnos az előgyújtás helyzete fix, a lendkerék mágnese vezérli. Talán ha valamennyit lehet a gyújtótekercset forgásiránnyal ellenkezőleg elmozdítani (ha a furatok és a csavarok engedik), csökkenhet egy picit a visszarúgási hajlam...talán.
A gyertyahézag nem túl nagy - leírásban szerepelt? Érzésre 0,6-ra állítanám.
Üdvözlöm!

Van nekem egy Techumset Vantage 35 fünyírom és pár perc használat után elkezd füstölni és leáll. Olajalat alul leengedtem és kicseréltem. A bezint is leengedtem és újat töltötem bele. Levegő szűrűt ki pucoltam. És elinditom a fünyírót kicsit nyirok vele nagy füst és elkezd fuldokolni és leáll. A gyertyát rögtön beköpi olajjal. Ezután kipucolom a gyetyát és ha rögtön beinditom akadozva megy pár másodpercig a motor és leáll. A gyertyát ismét beköpte olajjal. A fünyíró gázkaros és középre szoktam a kart huzzni mikor nyirok de már maxon is próbáltam és ugyanez a helyzet. Ha kihűl a gép és kipucolom a gyertyát akkor 5 percig üzemel viszont ha melegen inditom akkor pár másodpercig .Kicsavarom a gyertyát és abból a lyukból folyik az olaj. Próbáltam ugy is ha kevés olajat rakok bele és ugyis ha sokat. Mindig ugyan az a probléma. Mi lehet ez? Hogy tudnám megszerelni?
Üdv!

Úgy tűnik az olajlehúzó gyűrű tört, vagy kopott el. Gyűrűkészlet cserével orvosolható, de ehhez szét kell szedni a motort.
Nem ajánlom a házi javítást, ha nincs rutinod benne.
Előző 1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 57 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég

{/literal}