Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek a következő probléma megoldására: vásároltam egy Alko Silver 46B benzinmotoros fűnyírót Briggs & Stratton 450-es
motorral.A gép teljesen jó állapotban van, a kompresszió megfelelő, hidegen és melegen kitűnően indul.A problémám az volna,hogy a gyertya vastagon
elkormozódik, így minden nyírás előtt finom drótkefével meg kell tisztítsam /különben nem indul/Próbálkoztam Champion RJ 19 LM és Brisk J 19 gyertyákkal
de nem vezetett eredményre.Az olaj szint megfelelő, a légszűrő tiszta, a regulátor rugói a fórumban lévő fotóknak megfelelően jó helyen vannak.Gyanítom,
hogy a motor sok benzint kap, nem tudom, hogy ennél a motornál hogy lehet esetleg ebből visszavenni? Ha a kis karral megemelem a fordulatszámot akkor
a regulátor "játszik" a fordulatszámmal és a kipufogógáz kissé kormos /feketés/.A segítséget előre is köszönöm . Gyurkoca.
Segítséget szeretnék kérni Tőletek a következő probléma megoldására: vásároltam egy Alko Silver 46B benzinmotoros fűnyírót Briggs & Stratton 450-es
motorral.A gép teljesen jó állapotban van, a kompresszió megfelelő, hidegen és melegen kitűnően indul.A problémám az volna,hogy a gyertya vastagon
elkormozódik, így minden nyírás előtt finom drótkefével meg kell tisztítsam /különben nem indul/Próbálkoztam Champion RJ 19 LM és Brisk J 19 gyertyákkal
de nem vezetett eredményre.Az olaj szint megfelelő, a légszűrő tiszta, a regulátor rugói a fórumban lévő fotóknak megfelelően jó helyen vannak.Gyanítom,
hogy a motor sok benzint kap, nem tudom, hogy ennél a motornál hogy lehet esetleg ebből visszavenni? Ha a kis karral megemelem a fordulatszámot akkor
a regulátor "játszik" a fordulatszámmal és a kipufogógáz kissé kormos /feketés/.A segítséget előre is köszönöm . Gyurkoca.