Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 53 / 91
Előző 1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 91 Következő
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek a következő probléma megoldására: vásároltam egy Alko Silver 46B benzinmotoros fűnyírót Briggs & Stratton 450-es
motorral.A gép teljesen jó állapotban van, a kompresszió megfelelő, hidegen és melegen kitűnően indul.A problémám az volna,hogy a gyertya vastagon
elkormozódik, így minden nyírás előtt finom drótkefével meg kell tisztítsam /különben nem indul/Próbálkoztam Champion RJ 19 LM és Brisk J 19 gyertyákkal
de nem vezetett eredményre.Az olaj szint megfelelő, a légszűrő tiszta, a regulátor rugói a fórumban lévő fotóknak megfelelően jó helyen vannak.Gyanítom,
hogy a motor sok benzint kap, nem tudom, hogy ennél a motornál hogy lehet esetleg ebből visszavenni? Ha a kis karral megemelem a fordulatszámot akkor
a regulátor "játszik" a fordulatszámmal és a kipufogógáz kissé kormos /feketés/.A segítséget előre is köszönöm . Gyurkoca.
Üdv!
Légszűrőt kitisztítottad?
Regulátor rugói nincsenek kinyúlva?
Ha ezek rendben vannak, akkor még lehet a membrán megnyúlása a gond.
Üdv ! Köszönöm a választ, megveszem a membránt és kicserélem.
Sziasztok Fórumozók!Segitséget kérek 8lovas briggs motorom javításához.A kipufogó szelep üléke kilazult a blokkból .Kérdésem:milyen ragasztóval lehet vissza rögzíteni,amely a 0,5mm hézagot is kitölti.Köszi a válaszokat.
Szia!

Ez megfelelőnek tűnik:

http://www.szerszamok-webaruhaz.hu/tartalom/devcon_magnum_epoxy_steel_ket_komponensu_epoxy_ragaszto_gyurma_rez_acel_alu_fa_muanyag_uveg

magnum.jpg
magnum.jpg (21.65 KiB) Megtekintve 9012 alkalommal.

A kipufogószelep miatt csak magas hőállóságú ragasztó használható.
Sziasztok!

Van esetleg valakinek Maruyama MS100E típusú permetezőhöz használati utasítása és esetleg robbantott ábra a szivattyú egységről?

Köszönöm a segítséget!
Üdv segítséget szeretnék kérni kaptam egy 12 lóerős briggs and stratton motort ami elvileg hibás volt szét szedtem rendeltem bele hajtókart de bizonytalan vagyok a főtengelyen mennyit mozoghat a hajtókar? előre is köszönöm a segítséget
Sziasztok.

Azt szeretném megkérdezni, hogy a féktisztító spray árt a karburátorban levő membránoknak?

Egy kétütemű fűkaszám karburátorát szedtem szét egy youtube video segítségével és féktisztítóval fújtam meg, de adtam mindennek, nem csak a fémes részeknek.

Végig olvastam e fórumot és valaki azt írta, hogy a karburátor tisztító árt, leszedi még a festéket is...
A féktisztító és a karburátor tisztító ugyanaz ilyen szempontból?

Amúgy a gép jó lett, most már nem fullad gázhúzásakor, csak el tettem már télire és most nyugtalanít, hogy majd tavasszal mikor előveszem kezdhetek membráncserével...?

A segítséget előre is köszönöm.
Üdv!
Nem hiszem, hogy ártana neki, főleg mert már megjárattad a gépet a tisztítás után.
Erőteljes zsír és koszoldó spray, de a fékben is vannak gumialkatrészek, ha azt tönkretenné, életveszélyes lenne. Hamar elpárolog kifújás után, amit addig nem mart meg, utána már nem tudja, mert nincs jelen. :wink:
Teljesen igazad van Plaszlo, ma vettem még 1 ilyen féktisztítót és ez van rajta:
"Gyorsan szárad és maradék nélkül elpárolog. Acetontól mentes - így gumi, műanyag és fényezett felületekkel szemben semlegesen viselkedik." :)
Ezt nem olvastam el sajnos az előzőnél...

Viszont szeretnék még mindig kérdezni...

Ilyen karburátor van a gépemen
http://www.sinoruixing.com/en/proshow.asp?id=316&cla=1,&leid=1&fpx=385

1 rugós csavar van rajta amit én még anno mikor fulladozva működött (el)tekergettem anélkül, hogy tisztában lettem volna azzal mit is csinálok. Bár nagyon mégsem tekerhettem el mert a szivatót picit ráadva lehetett a géppel dolgozni.

Ha minden igaz ez 1 melléklevegő állító csavar? Lehet ezen megint állítanom kell majd tavasszal, most hogy ki lett takarítva a karburátor.
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan kell ezt állítani?

Keresgettem azért a neten és motorral kapcsolatban találtam 1 cikket, a vége fele ír a beállításról
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132

Nem tudom ez mennyire igaz az én fűkasza karburátoromra? Lehet-e ebből a cikkből kiindulni a beállítást illetően? Teljesen, részben vagy...?

Vagy van még az RK-02-es rotakapám gépkönyvében ilyesmiről írva, csak az 4 ütemű Briggs motor...
Kép

Köszönöm.
Üdv!
Keverékállító csavar lesz. Ha nagyon elállítottad, tekerd be ütközésig , majd tekerd vissza kb. 1,5 fordulatot. Általában ez szokott lenni egy olyan alapállapot, amikor a gépnek működnie kell, ha nem is tökéletesen, de innen állítható tovább finoman.
A régi kétütemű motorok úszós porlasztója és a négyütemű kapagépé is más felépítésű, mint a tiéd. Az elv azonos, a kivitelben van eltérés. A fűkaszán és láncfűrészeken olyan porlasztók vannak, amik többféle helyzetben is képesek működni, míg egy fűnyírógépé, vagy motorkerékpáré nem.
Szia.

- A keverékállító csavar is a (mellék)levegő mennyiségét szabályozza, nem? Vagy magát a keverék mennyiségét? Mert hogy itt már eleve keverék az üzemanyag.
- Illetve a 1,5 fordulat az 180+90fok vagy 360+180fok? :D
(az elsőre tippelnék de inkább megkérdem...)

Leírnám akkor én hogy gondolnám:
1.(a motorkerékpáros cikk alapján)
-Ahogy mondtad csavar be tökig majd ki 1,5 fordulat
-Beindítom a gépet
-Ha nem indulna még tekerek ki 1/4-et ezen keverékállító csavaron és/vagy az alapjáratot állító csavart tekerem bentebb?
-Hagyom felmelegedni
-Állítok 1 stabil alapjáratot(alapjárat állító csavarral)
-Tekerem kifele a keverékállító csavart negyed fordulatonként amíg emelkedik a fordulat
-Amikor már nem emelkedik a fordulat a keverékállító csavar marad ebben a helyzetében és hozzá igazítom(visszább veszem) az alapjáratot és kész
-Próbaüzem és ha kell pici dúsítás (befele a keverékállító csavaron picit) vagy szegényítés

2.
Az első négy pont ugyanaz, de a finomállítás csak annyi mint az RK könyvében, hogy tekerek befele addig míg egyenetlenül nem jár aztán tekerek kifele míg szintén egyenetlenül nem jár és a két szélső helyzet közé állítom ezt a keverék állító csavart. Aztán alapjárat állítás.

Melyik verzió inkább a jó? Én az elsőre tippelnék.
Ahol vannak kérdőjeleim nagyon megköszönném ha tudnál segíteni.
Mégis inkább a 360+180 fok lehet a jó, a cikk is teljes fordulatot ír, így akkor 1 kör + 1 fél, talán...
Mind1 nem értetlenkedek tovább ez ügyben. Szerintem ennyi elméleti tudás birtokában most már meg fogom tudni ezt csinálni, ha kell.

De nem én lennék ha nem kérdeznék. :?
1 sprint 375 B&S fűnyírón erősen gondolkodom főtengely szimering cserében. Alul csöpög az olaj belőle. Csak tartok kissé ettől a művelettől. Olvastam itt korábban, h széteshet a vezérlés...
Mire kell figyelni egy ilyen munka során úgy általában? Főleg, hogy egyben maradjon a vezérlés, ha lehet persze.
Kell-e valami speciális szerszám ehhez, lehúzó vagy ilyesmi?
Esetleg lehet egy ilyen szimeringet szétszedés nélkül is kicserélni(mint pl. a sokat emlegetett RK hajtóműben)?
Üdv!
A 1,5 fordulat értelemszerűen 1 egész és egy fél fordulat, tudományosabban 360°+ 180° fok vagy ha úgy tetszik 540°. :wink:
Ha ezzel az állítással beindul a motor, akkor be kell melegíteni, majd a csavart úgy beállítani, hogy azonnal vegye a gázt, ne fulladozzon, de teljes fordulaton is szépen, dadogás nélkül pörögjön. Utána az alapjáratot állítsd be, majd ellenőrizd le még egyszer.

A főtengelyszimering cseréhez le kell szerelni az alaplapot, mivel alulról nem tudod kiszedni a rossz szimeringet. a motort fejre állítva szereld szét (előtte benzin, olaj leereszt). A széthúzásnál kell vigyázni, hogy a vezérműtengelyt ne emelje ki a helyéről a dekni. Óvatosan, finoman lehúzni, esetleg ha már van akkora rés, csavarhúzóval benyúlva szorítsd le a vezérműtengelyt, hogy ne tudjon kiemelkedni a helyéről. Ha ez sikerült, akkor is érdemes lefényképezni a helyzetét, összeforgatva a főtengelyen és vezérműtengelyen lévő jelöléseket.
Speckó szerszám csak annyiban szükséges, hogy valószínűleg nem európai metrikus kulcsok kellenek hozzá, hanem inch méretezésűek.
Köszöntem. 8)
Előző 1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 53 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég

{/literal}