Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 49 / 91
Előző 1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 91 Következő
Üdv!
Vagy fennakadt a tűszelep a porlasztóban, vagy az úszó lyukadt ki és elmerült a benzinben. Egyik esetben sem zárja el a benzin útját, így szépen lecsordogál a tankból, mivel az van a legmagasabban.
Szia mindenkinek! Ki tudna segíteni abban,hogy a tecumseh fűnyíró motorja most lett javítva és nagyon karmolja a gyertyát. a karburátoron nem lehet a fúvókákat cserélni mert fix az úszó pedig műanyag azon sem lehet állítani az új karbi piszok drága van valami trükk ennek megoldásához.
üdv
Üdv!
Elképzelhető, hogy a szabályozórugó(k) nem lett jól (jó helyre) visszarakva, megnyúlt, hiányzik.
A regulátor rugóira gondolsz vagy kívül ami vissza húzza .
A regulátor és porlasztó összekötő rugókra. Meg tudja zavarni a vezérlést.
Azt szeretném kérdezni ,hogy a tecumseh Vantage 35 töltöttem olajat a szervizkönyv 6.3 dl ir elő de annyit nem tudok betölteni csak akkor ha megdöntöm az oldalára a gépet. Most valójában mennyi kell bele?
Csak annyit tölts bele, amíg a maximum szintet el nem éri. Utána indítsd be, járasd egy kicsit, majd állítsd le. Pár perc után ellenőrizd az olajszintet és ha szükséges akkor töltsd fel újra maximum jelzésig.
Üdvözlök Mindenkit!

Kérdezni szeretnék! Egy MTD Briggs fűnyíróm van kb 6 éves. Eddig kitűnően működöt, míg tegnap egy tuskót fogtam.
Leállt, de újra elindult. Egy picit üt (ráz) a gép. Szétszedtem....a lendkerékhez hozzáért egy ponton a gyújtótekercs vas-
magja, de a tekercs nem mozdult szerintem. Állítottam a tekercsen, de még mindig egy picit szorul egy ponton.
Főtengely csere? Vagy van ötletetek?

Üdv.: Toni
Üdv!

Egy ilyen ütésnél elsősorban a kés szokott elhajlani és ezért rázza a gépet. Csak akkor lépj tovább, ha a kés már biztosan jó - nincs elhajolva, nem üt.
Egy ilyen nagy ütés szerencsétlen esetben elhajlíthatja a főtengelyt. Gépműhely elvileg ki tudja egyensúlyozni, kérdés melyik az olcsóbb megoldás a főtengely csere vagy a kiegyensúlyozás. :roll:
Szia!

Köszönöm a választ! A késsel kezdtem, de ezen egy brutálisan megerősített kés van. Alig volt baja. A lendkerék reteszt
elnyírta, azt megoldottam, de továbbra is ráz a gép. Nem veszélyes, azért lehet vele dolgozni.
Szerinted kukába dobott gépből pótolni van értelme? Mármint a főtengelyt?
Új alkatrészt hol szoktatok vásárolni?

Üdv.: Toni
Szia!

Ez nem jó hír. Ilyen esetekben a késnek kellene pusztulnia, azt egyszerűbb cserélni, mint a főtengelyt. Az a baj, hogy a kiegyensúlyozatlan főtengely előbb-utóbb a csapágyakat is tönkreteszi, ami tovább növeli a költségeket.
Használt főtengely beszerelése rizikós, nem tudod milyen állapotú, mennyire kopott. Régebben próbálkoztunk ilyennel, de elég zajosak lettek a gépek, csattogtak, kopogtak az össze nem illő hézagok miatt.

Főtengely egyengetés:
http://telefonkonyv.hu/kapuvar/kerteszeti-gepek-felszerelesek-eszkozok/74888192/Kiss-Soos_Kft./hirdetes.mtt?current=0

Alkatrész:
http://kertigepszerviz.superwebaruhaz.hu/category/10638

Úgy tűnik az egyengetés lesz a megoldás, mert nem nagyon találtam új főtengelyt Briggs-hez. Lehet annyira ritkán van rá szükség, vagy ha már szükség van rá, nem éri meg cserélni.....nem tudom.
Szia!

Igazán köszönöm a választ és a segítséget! Úgy döntöttem, hogy megy amaddig megy, aztán kuka. Így is már 6 szezont
lenyomott. Postaköltség kétszer, plusz a munkadíj---nincs értelme. Egyébként én nem találtam benne csapágyat, talán a
lendkeréknél, de alul, csak szimering van. Nagyon primitív szerkezet.
Van egy másik motorom azt hiszem Tecumseh. Önjáró műanyag házas fűnyíróról vettem le. Nem tudom a kihajtás miatt
föl lehet-e tenni normál fűnyíróra? A furatok passzolnak, a többi meg barkácsolás lesz. A télen lesz rá idő.

Üdv.: toni
Sziasztok.Olyan problémám lenne,hogy van két sprint 375-ös fűnyíró motorom,mellyel egy régi orosz szivattyút szeretnék meghajtani,de egyik sem indul. vezérlés,gyújtás ellenőrizve.Az egyiket szétszedtem(amelyikben gyengébbnek találtam a kompressziót),mindent rendben találtam.A gyűrűvégek max 3 tizedre vannak egymástól,a szelepek rendesen lezárnak.A másikban nagyobb a kompresszió,de az sem indul.Mindkét karbin egy rugó van a pillangószelep,a regulátor és a gázkar összekötéséhez,ami valószínűleg nem jól beállított.teljes gázon,jól befröcskölve néha robban egyet,vagy visszapufog a karbiba,amúgy semmi. Benzint beöntve a gyertyához sem pöffen.Szikra egy lovat is agyonütve,a gyertyát kiszedve "benzinfényesség" látszik. Berántáskor 1-2 fordulatot tesz a motor(mikor hogy sikerül)A karbikat cserélgettem is a két motoron. Kevés a berántófordulat?Típushiba?A szabályzó egység nem megfelelő beállításától még be kellene indulnia, nem?Max nem volna egyenletes a járása.Járt már így valaki?Mi lehet a megoldás? A segítségeteket köszönöm.
Szia!
Szerintem a gyújtás nincs összhangban a vezérléssel. Nálam ez volt a Briggsnél. A sprintet nem igazán ismerem,
de gondolom hasonlóan működnek. A lendkerék elmozdult a főtengelyen és emiatt durrogott vissza. A vezérlés magától
nem szokott elmozdulni, ha nem volt megbontva a motor.
Aztán utógyújtás, mikor a berántó szakad jobb esetben nem a csuklód.

Üdv.: toni
Az éket néztem,nincs elnyírva.Egy másik fórumon azt írták,hogy mivel nincs rajta a kés nem kap akkora lendületet,hogy beinduljon.Lehetséges ez?
Előző 1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 49 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég

{/literal}