Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 48 / 91
Előző 1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 91 Következő
Norbi131 írta: Sziasztok!

Van egy Tecumseh fűnyíróm! (Bár ne lenne...) Az a problémám vele, hogy iszonyatos fordulaton pörög. Kezdetben az volt a gond, hogy nyomta az olajat magából, ami alatt az értendő, hogy a karburátor mellett egy csőből fújta az olajat. Egy 2 órás használat után 1dl-t kellett utána önteni.
Gyűrűzve lett, de ez nem javított a dolgon. Most jelenleg 10 perc alatt az összes olajat kiveri magából, és eszméletlen fordulaton pörög. A gázkart hiába engedem, visszább nem esik a fordulat, hanem egyszer csak megáll.

A képen jelöltem, hol nyomja az olajat magából.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszönöm előre is a javaslatokat!






Szia!
Hiába gyűrűzted fel újakkal az még nem megoldás, a következő teheted, a hengert körkörösre honoltatod és akkor jó lesz, de azért minden felújítás gondokkal jár. Mivel a henger átmérőben most úgy néz ki mint egy tojás ellipszis alakú persze ezt tizedes értékben képzeld el beszerelted az uj kör alakú gyűrűket é most az ellipszis hosszoldalán nyomja termeli ki az olajat,
Érted remélem.
űdv.
blade30 írta: Üdvözlet! Mtd thorx 35 motor a kartergázcsövön nyomja kiaz olajat. Ill az miatt füstöl. Sokat ment magas fordulaton. Javítható v kuka?


Üdv!
Ha szerencséd van és még nem nagyon kopott a henger, akkor egy gyűrűzéssel elvileg megoldható. Ha nagyon kopott - és erre utal a kifújó olaj -, akkor marad a felfúrás, új dugó, gyűrűk és sok pénz kiadása. Nehéz úgy leírni, hogy ne legyen belőle gond, de nem a tartósságukról híresek a Thorx motorok. Sima alu henger + magas fordulaton járatás = gyors kopás. :(
Kérj előtte árajánlatot a javításra, megéri vagy tényleg kuka. Sanszos, hogy ugyanabban a cipőben jársz, mint Norbi a Tecumseh motorral.
Elindítom minden ok kicsi kartergáz majd kb 4-5 petc múlva megjelenik már jóval erősebb kartergáz majd az olaj is. Melegen. Simán egy kézzel lazán indítható, persze 5-6ra indul csak.
Úgy tűnik eléggé elkopott a motorod. Normál esetben - ha minden rendben a motorral - 1-2 rántásra elindul. Új állapotában is egy kézzel elindíthatod, mert van benne indítási dekompresszor, ami a sűrítési ütem elején egy pillanatra nyitja a kipufogószelepet, így könnyű indítani. Amint felpörög a motor, kiiktatja a dekompresszort.
A gyűrűzés csak akkor hatásos, ha csak a gyűrűk kopottak, a henger még viszonylag egészséges.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Van egy Briggs Classic 35 típusú motorom. Jó kompresszióval és erővel. Viszont hidgen nem indul, csak úgy ha kis benzint nyomok a hengerbe. Utána melegen pöcc-röff. Azt is észrevettem, hogy a szivatógumit hiába nyomkodom, olyan mintha nem történne semmi. Lehet hogy a karburátor membrán és a tömítés ment tönkre? A válaszokat előre is köszönöm.
Szia!

Igen lehet membrán probléma is, de lehet a porlasztó járataiban dugulás, esetleg a szívatólabda kilyukadt. A porlasztó leszerelésével a membránt is tudod ellenőrizni.
Köszönöm a gyors választ. Azt hiszem beszerzek ma egy felújító szettet és úgy állok neki.
Üdv! Ismét itt vagyok.. Kicseréltem a membránt és a szivatólabdát (igen, már tudom a szakszerű nevét a "gumiszivatóbiszbasznak" :lol: ) De sajnos így sem tudok hidegen indítani. Olyan mintha ez a szivatólabda nem tenné a dolgát hiába új.... :roll: Milyen karburátor járatokra gondoltál? A Labda mögöttire?
Üdv!
Ez a fajta szívató egészen egyszerű dolog, felszippant egy kis benzint és a porlasztótorokba fecskendezi. A légszűrő levétele után láthatod, hogy nyomja-e a benzint, vagy sem. Ha nem fröcsköl bele benzint, akkor vagy a szívóoldalon van dugulás, vagy a nyomóoldalon. Nincs túl sok járata a porlasztónak, ki kell fújni mindegyiket. Vigyázz, ha kompresszorral fújod ki, könnyű a szívatólabdát felfújni, mint egy békát. :wink:
Üdv. Megoldódott a dolog. De egy kérdésem lenne... Ez a motor egy Briggs Classic 35 azt szeretném megtudni ennek hány szabályzó rugója van? Az enyémen csak 1 van de az tuti buherált :)
Üdv!

És hol volt a probléma?

Két rugója van a képen látható módon és kivitelben.

Briggs rugók.jpg
Briggs rugók.jpg (513.04 KiB) Megtekintve 5564 alkalommal.
Szia! Köszi a képet, így már teljesen egyértelmű mi kell nekem. :) Mi volt a baj? Nos, izé... hát ö meg volt cserélve a membrán és a tömítés a karburátor és a tank között... :oops: :mrgreen: Úgyhogy aki itt jár és olvassa a fórumot elárulok egy nagy felfedezést, úgy is képes üzemelni szegény motor..... De egyébként ráfért a tisztítás is... És még egyszer mindent köszönök!
Üdvözlet!

Úgy látszik rám jár rúd... Ma a Tecumseh Vantage 35 motoros fűnyíróm elkezdte nyomni az olajat magából. Ott ahol a kartergáz kivezetés (vagy mi) van. Mivel előbb mindig igyekszem végignyálazni a fórumot mielőtt kérdezek, olvastam is bőszen. Leszedtem a hengerfejet. Kb. a henger egyharmada kopott (válla van) 0,2 mm-el pontosan. Annyira nem szedtem szét a motort hogy lássam a gyűrűket is, de az biztos hogy amikor forgatom a főtengelyt a dugattyú alsó részén nem húzza le az olajat a hengerről. Kérdésem az lenne hogy egy ennyire kopott hengernél érdemes-e még gyűrű cserébe invesztálni? Sajnálom szegény "indiánt"... :|
Üdv!

Kicsi az esélye, hogy hosszú távú megoldás lenne. :( Esélyesebb, hogy még rosszabb lenne a mostaninál, mivel a körkörös új gyűrűk találkoznak a nem éppen körkörösen kopott hengerrel..... :roll:
Helló. Van egy Tecumseh fűnyíró ami álló helyzetbe a benzint beleengedi az olajba!! Mi lehet a hiba?
Előző 1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 48 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég

{/literal}