Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 47 / 91
Előző 1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 91 Következő
Plaszlo írta:
laikus írta: ÚJ ember régi probléma,ki tudna segíteni egy tirisztoros gyújtást hogyan lehet leellenőrizni,hogy vajon a hengerben leadja e a szikrát mert kívül van szikra egy kis vékony kékszinű amire gyanakszom hogy esetleg nem olyan intenzív.
laikus


Milyen gépről van szó?

Tecumseh Vantage egy tekercs vasmaggal és a kábel.
Ez csak egy sima tekercses gyújtásnak tűnik a robbantott ábra alapján. Ezeknél nincs akkora ló szikra mint egy trafós, akkus gyújtásnál. Gyakorlatilag ha kiszerelve látható az érintkezők között kék szikra, akkor elég szokott lenni az üzemhez is. Érdemes új gyertyával kipróbálni, mert máshogy nem ellenőrizhető sűrítés alatt a szikra. Nézd végig a gyertyakábelt, nincs valahol sérülés rajta, ahol átugorhat még a gyertya előtt a szikra.
Régen lehetett üveggyertyát kapni tesztelési célokra, de már nem hallottam róla jó ideje.

Tecumseh Vantage gyújtás.JPG
Tecumseh Vantage gyújtás.JPG (79.85 KiB) Megtekintve 12544 alkalommal.
Plaszlo írta: Ez csak egy sima tekercses gyújtásnak tűnik a robbantott ábra alapján. Ezeknél nincs akkora ló szikra mint egy trafós, akkus gyújtásnál. Gyakorlatilag ha kiszerelve látható az érintkezők között kék szikra, akkor elég szokott lenni az üzemhez is. Érdemes új gyertyával kipróbálni, mert máshogy nem ellenőrizhető sűrítés alatt a szikra. Nézd végig a gyertyakábelt, nincs valahol sérülés rajta, ahol átugorhat még a gyertya előtt a szikra.
Régen lehetett üveggyertyát kapni tesztelési célokra, de már nem hallottam róla jó ideje.

Tecumseh Vantage gyújtás.JPG

kösz a választ még annyi szeretnék kérdezni ,hogy érzékeny ez a motor az üzemanyagra mert most vettem észre keverék benzin van a tartályba,lehet hogy ezért nem indul?
Igazán bajt nem okoz, csak kap némi felsőkenést és kéken füstöl menet közben. Annyiban okozhat gondot, hogy ha "beköpi" a gyertyát nem indul el, vagy lefulladhat menet közben. Kérdés milyen sűrű keverék van benne.
Plaszlo írta: Igazán bajt nem okoz, csak kap némi felsőkenést és kéken füstöl menet közben. Annyiban okozhat gondot, hogy ha "beköpi" a gyertyát nem indul el, vagy lefulladhat menet közben. Kérdés milyen sűrű keverék van benne.

fűkasza keveréke 1:40
Az nem olyan vészes, a kék füstön észrevetted volna működés közben. Ha a gyertya nem olajos, akkor nem ez a baja.
laikus írta:
Plaszlo írta: Igazán bajt nem okoz, csak kap némi felsőkenést és kéken füstöl menet közben. Annyiban okozhat gondot, hogy ha "beköpi" a gyertyát nem indul el, vagy lefulladhat menet közben. Kérdés milyen sűrű keverék van benne.

fűkasza keveréke 1:40



időközben kiszedtem a szelepeket és a szívó nem zár t hát gondolom itt a vége mert csiszolóm az nincs és paszta is kellen marad az utazás és a jövőhét talán remélem. azért kösz mindent.
Plaszlo írta: Sok minden lehet, a sok év állás alatt is történhettek kedvezőtlen dolgok. Szét kell bontani a motort lépésről lépésre és ellenőrizni, meddig szorul. Lehetnek olyan hülyeségek is, mint bogarak befészkelték magukat a lendkerékhez és megforgatva szétkenődtek rossz helyen, vagy bármi. Kezdd el lebontani a burkolatát, nézd meg mit találsz alatta. Ha semmi különös, menj tovább. Nézd meg a gyújtástekercset, annak a vasmagja elég közel van a lendkerékhez, oda is szorulhatott valami. Remélhetőleg nem kell teljesen szétkapni a motort, de előfordulhat rozsdásodás, elöregedett olaj a csapágyakban (a kétütemű olaj nem szereti az állást), stb.


Lehet, hogy meg van a hiba, a kipufogó csőben találtam egy fém darabot ami eltömítette egy kicsit, bár mellette a füst szerintem ki tudott áramolni. De a motor már könnyebben forgott a kipufogó leszerelésével. A fém a kipufogó belsejéből származik és a kipufogó belső része pedig széttört. Lehet, hogy a bent ragadt egyébként már nagyobb darabok amik úgy naggyából a helyén is vannak azok tömítik el a kijáratot. Holnap majd visszaszerelem a kipufogót és megnézem, hogy úgy is jó forog-e a motor. Erre ma már nem volt időm. Meg felszerelem majd a berántót is, hogy összehasonlítsam mennyivel könnyebb berántani illetve a néhány évvel ezelőtti állapothoz képest. Ja és ezek a hülye kínaiak olyan hülye helyre rakták a csavarokat amik a motorblokkot tartják össze, hogy normális imbusz kulccsal nem is lehet hozzáférni, mert ha már idáig szétszereltem jó lenne a dugattyúkhoz jobban belátni. Szóval holnap még egy hatlapfejű csavarból kell csinálnom imbusz kulcsot is.
Ismét van probléma!
Tecumseh Vantage 35. Már 5,alkalom szétszedve a karburátor kitisztítva ,még sincs benzin a rángatásoknál, száraz mint a tapló.Arra gondoltam talán a berántó egy helyen akad és nincs elegendő szívó hatás, de akkor legalább a szívatás után kellene egy kis üzemanyagnak lenni . mi lehet a hiba?
sos.

Magamnak válaszolok,Le ellenőriztem a szelepek zárását és sajnos a szívó szelep szépen átengedi a beöntött benzint,Na már most a további következtetés valamiért a szelepszár nem egyenes ,valószínűleg megszorulhatott egyszer és akkor egy kissé meghajlott ezért nem zár rendesen Most egy új szelepet teszek bele ás ha akkor sem lesz jó következhet a szelep persely csere
jó munkát!
Sziasztok!
Megszakadt gyertyamenetet a hengerfejben lehet úgy javítani, hogy ne kelljen a hengerfejet levenni? Bár gondolom a felfúrásnál a forgács bejut a hengerbe, az meg nem egészséges. Valamint a HELICOIL betét esetén a végén a behajtó "bütyköt" le kell ütni, az meg beesne a hengerbe. Vagy van valami más megoldás? A szakik hogy csinálják? Az ilyen menetjavítás mennyire tartós?
luxusbatar írta: Sziasztok!
Megszakadt gyertyamenetet a hengerfejben lehet úgy javítani, hogy ne kelljen a hengerfejet levenni? Bár gondolom a felfúrásnál a forgács bejut a hengerbe, az meg nem egészséges. Valamint a HELICOIL betét esetén a végén a behajtó "bütyköt" le kell ütni, az meg beesne a hengerbe. Vagy van valami más megoldás? A szakik hogy csinálják? Az ilyen menetjavítás mennyire tartós?



Mindenféleképpen le a hengerfej ,helicoil be és ha tudsz még ragasztót hozzá az sem árt.régen volt menetes persely az jobb volt.
luxusbatar írta: Sziasztok!
Megszakadt gyertyamenetet a hengerfejben lehet úgy javítani, hogy ne kelljen a hengerfejet levenni? Bár gondolom a felfúrásnál a forgács bejut a hengerbe, az meg nem egészséges. Valamint a HELICOIL betét esetén a végén a behajtó "bütyköt" le kell ütni, az meg beesne a hengerbe. Vagy van valami más megoldás? A szakik hogy csinálják? Az ilyen menetjavítás mennyire tartós?


http://www.simson.hu/index.php?mit1=cikkek&mit2=kivalaszt&mit3=cikkek&id=115&fokat=5&alkat
Jó emberek! valaki megtudná mondani ,hogyan tudom ellenőrizni a legjobban a gyújtás helyzetét már ami a felső holtpontot illeti egy tecumseh fűnyírónál ,ha kézzel hajtom meg ugy nem ad szikrát .ha géppel úgy meg túl gyors és nem tudom hol adja le. Milyen megoldást javasoltok.?
eri
Üdvözlet! Mtd thorx 35 motor a kartergázcsövön nyomja kiaz olajat. Ill az miatt füstöl. Sokat ment magas fordulaton. Javítható v kuka?
Sziasztok!

Van egy Tecumseh fűnyíróm! (Bár ne lenne...) Az a problémám vele, hogy iszonyatos fordulaton pörög. Kezdetben az volt a gond, hogy nyomta az olajat magából, ami alatt az értendő, hogy a karburátor mellett egy csőből fújta az olajat. Egy 2 órás használat után 1dl-t kellett utána önteni.
Gyűrűzve lett, de ez nem javított a dolgon. Most jelenleg 10 perc alatt az összes olajat kiveri magából, és eszméletlen fordulaton pörög. A gázkart hiába engedem, visszább nem esik a fordulat, hanem egyszer csak megáll.

A képen jelöltem, hol nyomja az olajat magából.

Szerintetek mi lehet a gond?

Köszönöm előre is a javaslatokat!

Csatolmányok

Előző 1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 47 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég

{/literal}