Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 75 / 91
Előző 1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 91 Következő
Üdv az uraknak!
Nemrég került hozzám egy Wolf 2.42E tipusú négyütemü gép azzal a hibával hogy nem indul.Elöéletéröl sajnos semit nem tudok.Szikra van,jó idöben is gyújt,ezt ellenöriztem,viszont valahogy a sürítési végnyomást kevesellem.Bár nincs mérömüszerem,de a kisujjam a gyertya helyére bedugva szinte alig érzek levegöt ami ki akarná onnan lökni az ujjam.Tudom ez így nem korrekt mérés,de ennél azért nagyobb kompressziót kellenne produkálnia,nem?Valamint még valami ami engem a kompresszió-hiány irányába vitt el: levettem a karburátort és hidegindítóval próbáltam szóra bírni de semmi,még csak egy pöffenés se. Mivel mint írtam szikra van és jókor gyújt,nálam maradt a kompresszió. Van esetleg valakinek más ötlete?
Anibuksza írta: Sziasztok Srácok!
Kérdésem a következő lenne! Van egy Tecumshe benzin motoros fűnyíróm!
Berántás után felpörög a motor, majd le is áll!
Már mindent megnéztem rajta, kipucoltam,de a baj továbbra is fenn áll!
Segítsetek Kérlek?
Mi lehet a hiba oka?
Üdv :Ani


Szívatóval indítod?
Gábor Hozleiter írta: Üdv az uraknak!
Nemrég került hozzám egy Wolf 2.42E tipusú négyütemü gép azzal a hibával hogy nem indul.Elöéletéröl sajnos semit nem tudok.Szikra van,jó idöben is gyújt,ezt ellenöriztem,viszont valahogy a sürítési végnyomást kevesellem.Bár nincs mérömüszerem,de a kisujjam a gyertya helyére bedugva szinte alig érzek levegöt ami ki akarná onnan lökni az ujjam.Tudom ez így nem korrekt mérés,de ennél azért nagyobb kompressziót kellenne produkálnia,nem?Valamint még valami ami engem a kompresszió-hiány irányába vitt el: levettem a karburátort és hidegindítóval próbáltam szóra bírni de semmi,még csak egy pöffenés se. Mivel mint írtam szikra van és jókor gyújt,nálam maradt a kompresszió. Van esetleg valakinek más ötlete?


Üdv!
Ez a típusszám elektromos fűnyírót takar... :roll:
Szia!

Igen!Szivatóval indítom!
Szia!

Variációk:
- a főfúvóka eldugult. A szívatóval befecskendezett benzin pörgeti fel a motort, és amint elfogy, le is áll.
- falslevegőt kap és csak szívatóval megfelelő a benzin-levegő keverési arány
- rossz a membrán, nem szívja fel a benzint.
Szia!
Köszönöm szépen!
Az első két lehetőség közül az egyik lesz,de mindkét lehetőséget megnézem!
A harmadik lehetőség csak azért nem lehetséges, mert ez úszós nem membrános!

Üdv :Ani

Jelzem mire jutottam!
Üdvözletem a tisztelt tagoknak.
Olyan kérdésem lenne, hogy lenne egy Briggs motorom amin van kettő kiegyenlítő tengely az oldaldeknibe ami a főtengelyhez csatlakozik fogaskerekekkel, azt hogy kell pozícionálni mert nem látok jelölést sehol.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv!
Az egyik a vezérműtengely, ezt pozicionálni kell, a másik valószínűleg a regulátor, ennek mindegy a fogaskerék kapcsolódási helyzete.
A vezérműtengelynél a főtengely fogaskoszorújának egyik fogán egy vonalat, vagy bemélyedést találsz, ehhez kell a vezérműtengelyen lévő lyuk jelölést állítani.

20_1246210088.jpg
20_1246210088.jpg (1.64 MiB) Megtekintve 5267 alkalommal.

2011-07-20 17.53.44.jpg
2011-07-20 17.53.44.jpg (163.15 KiB) Megtekintve 4814 alkalommal.
Kedves Plaszlo!

Amennyiben megengedi, végső elkeseredésemben én is egy kérdéssel fordulnék Önhöz.
3 napja küzdök egy Tecumseh motoros fűnyíróval (BV 173 tip.)
A jelenség: Családtagom áttolta a fűnyírót egy földből kiálló betonvason fűnyírás közben, aminek következtében iszonyat csattanás után elgörbült a kés, és valószínűleg a gyújtásnál is lett valami, azóta nem bírom beindítani.
Indításnál, a behúzó zsinórt megrántva akkorát ránt vissza, hogy majd kitépi a karom(ezt már új késsel produkálja)
És ami a legszebb: hogy a lendkerék ék a helyén van, nem tépte el.
Tudna nekem is segíteni, mit kellene még megvizsgálnom?
Segítségét előre is köszönöm!!!
Üdv, Dani
Üdv!
Pedig ez lett volna az első tippem, az ék elnyíródása, és a lendkerék elfordulása a főtengelyen.
Az ék nincsen megnyomorodva, könnyen ki-be rakható? Az ék hornya a lendkeréken és a főtengelyen is ép?
A visszarántás az előgyújtás megnövekedését is jelentheti, de ha dekompresszoros a motor, akkor a dekompresszor is sérülhetett a hirtelen leállásnál és azért olyan nehéz berántani. Be tudod indítani? És ha igen, akkor rendesen megy a motor?
Üdvözlet mindenkinek!

Van egy 3,5 LE, noname, valószínűleg kínai fűnyíróm.
Tegnap óta az a baja, hogy amikor betolom magasabb fűbe, lefullad. Amúgy rendesen felpörög, de valamiért nagyon legyengült.
Úgy tűnik, hogy az olajat is el kezdte enni. Van egy cső és azon keresztül folyamatosan füstöl, illetve köpködi az olajat, illetve az újraindításkor a kipufogón erős, kékes füstöt okád.
Az olajat lecseréltem, de nem tudom, még mit lehetne tenni.
Van valakinek valami ötlete?
A válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Légszűrő nincs elkoszolódva?
Plaszlo írta: Üdv!
Légszűrő nincs elkoszolódva?

Nincs, teljesen tiszta. Úgy is kipróbáltam, hogy levettem.

Amúgy ilyen a fűnyíró, ha ez segít valamit:
http://www.globalsources.com/si/AS/Bang ... 440915.htm
Akkor sanszos, hogy eljutott ideáig a kopásban, amikor látható, érezhető. Szerencsés esetben csak dugattyúgyűrű csere, de lehet a henger is erősen kopott. Óvatosan kell fogalmazni, de........az anyagminőséget illetően kihívásokkal küszködik. ;)
Köszönöm a választ! Ezek szerint meg kell nézetnem egy szakemberrel és ő eldönti, hogy érdemes vele foglalkozni, vagy nem.
Igen, a kínai cuccok ilyenek. Én nem is vettem volna ilyet, de ezt kaptam. :?
Ha én veszek, az valószínűleg a jobb márkák közül fog kikerülni.
Előző 1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 75 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég

{/literal}