Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 74 / 91
Előző 1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 91 Következő
Üdv!
Az akku leterheli a fesszabályzót, ha jó az áramkör, akkor jónak kellene lenni a feszültségnek is. Itt olyan fesszabályzó van, ami nem a gerjesztést és ezzel a teljesítményt szabályozza, hanem a felesleget valahol eldisszipálja.
Próbáld ki akkuval, tegyél rá feszültségmérőt és figyeld az értékeket. Ha nagyon magas az akkun mért feszültség, akkor nem jó a fesszabályzó.
Plaszlo írta: Üdv!
Az akku leterheli a fesszabályzót, ha jó az áramkör, akkor jónak kellene lenni a feszültségnek is. Itt olyan fesszabályzó van, ami nem a gerjesztést és ezzel a teljesítményt szabályozza, hanem a felesleget valahol eldisszipálja.
Próbáld ki akkuval, tegyél rá feszültségmérőt és figyeld az értékeket. Ha nagyon magas az akkun mért feszültség, akkor nem jó a fesszabályzó.



Köszönöm, tettem rá akkut, 13.2V alapjárat közeleben, ha tolom neki, 14V a max. Ez parádés, már csak belsőt kell hozzá szereznem, mert mindkét hátsó kerekem lukas... :(
Illetve valahogy le kell varázsolnom a késeket, mert 28-as krovám nincs.
Üdv!
Pedig be kell szerezned a Crovát, mert szükséged lesz rá máskor is. Átmenetileg egy nagyméretű franciakulcs segíthet. :)
Üdv!
A mai nap kipucoltam a karburátort a quantum motoromon. Viszont sikerült leszakítanom azokat a kis szivacs darabokat, amik a karburátor tetején lévő állító pöckök tövében vannak, de nélkülük is működik.
Mire valók ezek a kis szivacsok, fontosak vagy nem kell aggódnom.?

Csatolmányok

Üdv!

Még nem találkoztam ilyen szivacsokkal, talán koszfogó lehetett. :roll:
Köszi, akkor nem foglalkozom vele.
Viszont most olyan probléma állt elő,hogy ha elengedem a kart (amit bekell húzni hogy elinduljon) nem áll le a fűnyíró.
Csak úgy tudom leállítani hogyha leveszem a gyertypipát, de amikor hozzáértem a gyertyához egy kicsit megrázott az áram.
Ez mitől lehet? Rossz gyujtótrafó? Vagy csak valahogy zárlatos lett?
bb007 írta: Köszi, akkor nem foglalkozom vele.
Viszont most olyan probléma állt elő,hogy ha elengedem a kart (amit bekell húzni hogy elinduljon) nem áll le a fűnyíró.
Csak úgy tudom leállítani hogyha leveszem a gyertypipát, de amikor hozzáértem a gyertyához egy kicsit megrázott az áram.
Ez mitől lehet? Rossz gyujtótrafó? Vagy csak valahogy zárlatos lett?



Ha zárlatos lenne a trafó, nem lenne gyújtás. Takarításkor nem akasztottál ki véletlen egy fékbowdent a helyéről? Emlékeim szerint, a sima fűnyírón szalagfékes megoldás van, amit azzal a karral vezérelsz, amit indításkor kell behúznod. Ez lazítja ki a féket, a kar elengedésével pedig a bowden rögzíti a féket, tehát lefullasztja a motort.
Üdv!
A kar az elengedésével egy kontaktuson keresztül rövidre zárja a gyújtótekercset és egyben fékezi a lendkereket és így áll le a motor. Tehát nem fullasztja le. A motor küzdene a leállás ellen, főleg, hogy a regulátor annál nagyobb gázt ad, minél jobban lassul a motor forgása.
Valószínűleg a gyújtótekercs rövidrezáró kábele esett le, szakadt el, vagy maga a kontaktus nem érintkezik a kar nyugalmi helyzetében. Szereld le a burkolatot és a kar bowdenjét követve keresd meg a testelő (rövidre záró) érintkezőt.
Plaszlo írta: Üdv!
A kar az elengedésével egy kontaktuson keresztül rövidre zárja a gyújtótekercset és egyben fékezi a lendkereket és így áll le a motor. Tehát nem fullasztja le. A motor küzdene a leállás ellen, főleg, hogy a regulátor annál nagyobb gázt ad, minél jobban lassul a motor forgása.
Valószínűleg a gyújtótekercs rövidrezáró kábele esett le, szakadt el, vagy maga a kontaktus nem érintkezik a kar nyugalmi helyzetében. Szereld le a burkolatot és a kar bowdenjét követve keresd meg a testelő (rövidre záró) érintkezőt.



Nem tudtam, hogy az ilyen "kis" motoroknál is van kill swich.. :) :oops:
Megint tanultam valamit, köszönöm! :wink:
zoliee81 írta:
Nem tudtam, hogy az ilyen "kis" motoroknál is van kill swich.. :) :oops:
Megint tanultam valamit, köszönöm! :wink:


Most gondold el, a lendkeréknél van egy kis fékpofa, amit rugó szorít hozzá, ha elengeded a kart. Ahogy kezdi lassítani a motort, a regulátor azonnal ellene dolgozik.
Kérdés1: meddig tartana így a fékbetét?
Kérdés2: mikor állna le a motor? :roll: :wink: 8)


Mikor lesz videó, ahogy száguldozol a trakival???? 8)
Plaszlo írta:
zoliee81 írta:
Nem tudtam, hogy az ilyen "kis" motoroknál is van kill swich.. :) :oops:
Megint tanultam valamit, köszönöm! :wink:


Most gondold el, a lendkeréknél van egy kis fékpofa, amit rugó szorít hozzá, ha elengeded a kart. Ahogy kezdi lassítani a motort, a regulátor azonnal ellene dolgozik.
Kérdés1: meddig tartana így a fékbetét?
Kérdés2: mikor állna le a motor? :roll: :wink: 8)


Mikor lesz videó, ahogy száguldozol a trakival???? 8)


Kell rendelnem két hátsó gumi belsőt, eddig nem sok cégnél találtam 20x10-10-es méretűt.. :cry:
De csinálok "száguldozós" videót, természetesen. :lol:
Megjött a belső, kettő belső postával 9e JMF. :(
1.5 órán át szedtük le a jobb hátsó gumit, először megpróbáltam a tengelyről leszedni a felnit, de ezt már előttem is próbálta valaki, lángal. Neki sem jött le. Nekem sem. Maradt a helyben felnin belső csere. Életképek meló közben.

DSC_0249[1].jpg
DSC_0249[1].jpg (1.6 MiB) Megtekintve 4460 alkalommal.


DSC_0251[1].jpg
DSC_0251[1].jpg (1.68 MiB) Megtekintve 4382 alkalommal.
Sziasztok!
Egy olyan problemam van hogy vettem nemreg hasznaltan egy Makita PLM4621N-es onjaros funyirot es azt csinalja hogy beinditom szepen jar, pocc-roff, aztan elkezdem vagni a fuvet es egy 20 perc utan amikor leakarom allitani a leallas kozbe meg durranik egyet meg olyan mas lesz a leallas hangja. Mintha nem lenne rajta kipufogo. Utana megprobalom elinditani van hogy 1-2 huzasra nem indul be aztan 3 dik huzasra nagy nehezen elkezd beindulni es kb 3-4 masodperc alatt porog fel majd indul el. A gyartyat kivettem es ilyen fekete sar szeru anyag volt rajta. Kopp fekete az egesz, megpucoltam visszaraktam, vagtam vele 5 percet es ismet amikor leallitottam durrant egyet es nagy hanngal allt le. Esetleg valakinek valami otlete? Elore is koszii udv:) ( ja es magatol nem all le, vagyis 2 uritest kibir csak utana kezdi el csinalni hogy leallitom es durranik..stb. )
Szia!
Ráférne egy szakember általi beállítás. A visszadurranás általában rossz előgyújtást, a gyertya kormolódása helytelen benzin-levegő keverési arányt vagy rossz gyertya hőértéket jelent.
Az is előfordulhat, hogy a rossz hőérték miatt vastagon lerakódó koromréteg izzása miatt durrog vissza leálláskor.
Sziasztok Srácok!
Kérdésem a következő lenne! Van egy Tecumshe benzin motoros fűnyíróm!
Berántás után felpörög a motor, majd le is áll!
Már mindent megnéztem rajta, kipucoltam,de a baj továbbra is fenn áll!
Segítsetek Kérlek?
Mi lehet a hiba oka?
Üdv :Ani
Előző 1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 74 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég

{/literal}