Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 72 / 91
Előző 1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 91 Következő
Sajnos a hajtókar törött, ill. az egyik gyűrű is. Ha lesz alkatrész összerakom.
Hajtókar hol törött el? Hogyan tudtad beindítani törött hajtókarral?
Mielőtt vásárolsz, nézd meg milyen károkat okoztak a törések. Hengert nem marta meg? Főtengely csapágyfelülete ép maradt?
Csak akkor kezdj bele, ha van értelme.
Üdv Urak!

Megérkezett a főtengelyen lévő vezérlő gyűrű, 31 fog, 52mm külső, 35mm belső átmérővel, szóval fasza! :)
Jövőhéten eljut a motorépítő Öreghez, aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Azért le a kalappal az US airmail előtt, 2016.05.06.-án adta fel a Cimbora Oakland California-ból, és ma 2016.05.11.-én átvettem Göd city-ben. :D
(szerk: 31 dolcsimba fájt ez a móka, 10 dolcsi volt maga a motyó, a többi a posta)

Kép:
DSC_0051[1].jpg
DSC_0051[1].jpg (1.77 MiB) Megtekintve 2522 alkalommal.
A csavar nem engedte leesni a "fedelet", csak 1/3 -nál eltört, kihajlott és kotyogott benne a főtengely. Szerencsére sehova nem jutott fémtörmelék még épp egyben maradt a hajtórúd.
A főtengelyt kicsit megette, látni és érezni is kézzel. Így nem érdemes megcsinálni? Úgy néz ki, hogy 4-5.000 körül kapnék használt dugót gyűrűkkel hajtókarral.
Kép

Csatolmányok

A főtengely:

Csatolmányok

urbiferi írta: A csavar nem engedte leesni a "fedelet", csak 1/3 -nál eltört, kihajlott és kotyogott benne a főtengely. Szerencsére sehova nem jutott fémtörmelék még épp egyben maradt a hajtórúd.
A főtengelyt kicsit megette, látni és érezni is kézzel. Így nem érdemes megcsinálni? Úgy néz ki, hogy 4-5.000 körül kapnék használt dugót gyűrűkkel hajtókarral.


Szép "baleset"!
Ne vegyél használtat, mert semmi nem biztosítja, hogy méretben megfelelőt kapsz. Régebben próbálkoztunk hibás gépekből jókat összerakni, de eléggé zajosak lettek, bár működtek. Hosszú távon nem megoldás.
Szerintem ez már gazdasági totálkár, ha a többi része még jó a fűnyírónak, akkor vagy gépműhely és felújítás, vagy új főtengely, hajtórúd, csapágy, dugattyúgyűrűk, tömítések. Nem biztos, hogy megéri.
zoliee81 írta: Üdv Urak!

Megérkezett a főtengelyen lévő vezérlő gyűrű, 31 fog, 52mm külső, 35mm belső átmérővel, szóval fasza! :)
Jövőhéten eljut a motorépítő Öreghez, aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Azért le a kalappal az US airmail előtt, 2016.05.06.-án adta fel a Cimbora Oakland California-ból, és ma 2016.05.11.-én átvettem Göd city-ben. :D
(szerk: 31 dolcsimba fájt ez a móka, 10 dolcsi volt maga a motyó, a többi a posta)


Látom már azért is megcsinálod, ha törik-szakad! :) :wink:
Hol tartasz pénzben, még ráfogható, hogy megéri?
Köszönöm.
Plaszlo írta:
zoliee81 írta: Üdv Urak!

Megérkezett a főtengelyen lévő vezérlő gyűrű, 31 fog, 52mm külső, 35mm belső átmérővel, szóval fasza! :)
Jövőhéten eljut a motorépítő Öreghez, aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Azért le a kalappal az US airmail előtt, 2016.05.06.-án adta fel a Cimbora Oakland California-ból, és ma 2016.05.11.-én átvettem Göd city-ben. :D
(szerk: 31 dolcsimba fájt ez a móka, 10 dolcsi volt maga a motyó, a többi a posta)


Látom már azért is megcsinálod, ha törik-szakad! :) :wink:
Hol tartasz pénzben, még ráfogható, hogy megéri?



Tök tudja már, 40ft körül vettem, 42 dolcsi volt a gyújtás, 31 dodó a gyűrűs fogaskerék, 11 dodó volt az alacsony nyomású ü.a. pumpa, kb. eddig ennyi. :)
De igen, most már megcsinálom a rohadékot, ha törik, ha szakad.
Elnézést, nem tudom még hogy kell felhasználó nevet váltani, zoliee81 is én vagyok, de most valamiért a googléval akar mindig saját nevemmel bejelentkezni. :)
Sziasztok.adott egy mtd thorx ohv 35 tipusu 4 utemu funyiro.honnan tudom hogy mikor jo az uzemanyagszint?
Kaszas90 írta: Sziasztok.adott egy mtd thorx ohv 35 tipusu 4 utemu funyiro.honnan tudom hogy mikor jo az uzemanyagszint?


Működik rendesen. :lol: :D
Az úszón nem nagyon lehet állítani, ha nincs eldugulva, elakadva a tűszelep és zár is rendesen, akkor elvileg jónak kell lennie az üzemanyagszintnek.
Üdv
Nem rég vettem egy grass pro 3.5 LE-s 2 ütemű fűkaszát. Vágtam vele a füvet majdnem ki fogyott az üzemanyag és ekkor meg álltam tölteni bele fel töltöttem és próbáltam el indítani alapjáraton ment de amikor meg húztam a gázt le ált de viszont szívatóval meg normálisan megy szóval szívató nélkül csak alapjáraton megy egy ideig utána le áll ha meg húzom a gázt egyből le áll de ha szívató állásba van akkor normálisan megy. mi lehet a probléma??
@yuricko

Csak tippelek, mert én is kérdezni jöttem. :) Karburátorral lehet valami, vagy nem megy elég benzin (üzemanyaggal kosz is került a tankba, eltömődött a szűrő), vagy a légszűrő lett nagyon koszos (bár egyik pillanatról a másikra fura lenne). Esetleg rossz az üzemanyag/olaj keverési aránya, legalábbis remélem, hogy kevertél bele olajat.
(Az igekötőket mindig egybe írjuk az igével, el, meg le, fel stb.. csak mert elég nehéz így olvasni)

Az én kérdésem pedig az lenne, hogy a benzines fűnyíró tankjának az alján keletkezett ilyen sárga réteg, amiben amúgy láthatóan vannak kis fekete koszdarabok is (nem rozsda, mert alu a tank). Megpróbáltam karburátortisztítóval feloldani, kis csavarokat is dobáltam a tankba, és úgy ráztam, de semmi. Ha belenyúlok, és a körmömmel kapargatom, akkor feljön, és ilyen nyúlós akármi. Mivel lehetne ezt szépen kitisztítani?
Sziasztok!
Adott egy 18 éves viking fűnyírótraktor 15.5 lovas briggs motorral.Csak annyi bajom van vele hogy ha bemelegszik és leállítom,akkor nem indul be újra csak miután lehűlt.
Erre kérnék ötleteket.
Előre is köszönöm
Előző 1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 72 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég

{/literal}