Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1364 hozzászólás Oldal: 71 / 91
Előző 1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 91 Következő
Narzno1 írta: Sziasztok!
Kérdésem ezzel kapcsolatban hogy a karburátorban lévő "pillangószelepet" mi hozza mozgásba? Mikor nyílik és zár? Ugyanis a gázkar nem mozdítja és egyéb kar pedig nincs.


A pillangószelepet a regulátorkar mozgatja, a gázkar csak a regulátor előfeszítését módosítja. Ha áll a motor, akkor teljesen nyitva van a pillangószelep és akkor zár, ha a motor fordulatszáma jelentősen meghaladja a regulátor által tartani kívánt fordulatszámot.
Plaszlo írta: Szia!

- A levegő még hűvösebb mint nyáron. A nap melege megtévesztő.
.
.
.
.
- Elgyengültél, kisebbet nyomsz, :) :)
- Kopott a motor, több naftára van szüksége indulásnál. :roll:


Ebből az utolsót tartom akkor a legvalószínűbbnek. Kopott motor esetén mi okoz problémát? Nincs elég kompresszió? Ez olaj függvénye is lehet? Most azért elég jó olajat kapott, nem kimondottan fűnyíróhoz való. :) Castrol Magnatech 5w30. Mondjuk a viszkozitás az a gyári ajánlás, csak ugye az olaj teljesítménybesorolása jóval magasabb. Bár ha viszkozitás stimmel, ez gondolom nem lehet probléma.

Amire én esetleg gondoltam még, bár nem tudom, hogy erre mennyire érzékenyek ezek a gépek, az a membrán. Le lett cserélve, és nem gyári került bele, hanem utángyártott. Azért gondoltam erre, mert 5-10 perc állás után is amikor pumpálom, akkor érezni, hogy puha a szívatógomb, azaz levegős. Korábban meg volt, hogy 1 hét állás után is már a második nyomásnál sem volt levegős, a harmadikat már rá sem nyomtam, és beindult szépen.
Szia!

Ez a jó, amikor ilyen információkat nem írtok le. Valószínűleg ez a baj, hogy visszaengedi a benzint, ezért kell többször pumpálni.
Szia.

Értem. És mi okozhatja, hogy visszafolyik a benzin ilyen rövid idő alatt?
Sziasztok!

Üdvözlök Mindenkit, új vagyok itt.
A napokban kaptam egy működésképtelen Tecumseh fűnyírót félig leszerelt hengerfejjel, semmit nem tudok az előéletéről. Vágtam bele ideiglenesen sörösdobozból hengerfejtömítést, hogy egyáltalán beindul-e. Úgy voltam vele, ha jó, akkor veszek bele valót. Elég könnyen be is indult de nagyon hangosan kopácsol benne valami. Újra levettem a hengerfejet, a dugattyú nem lóg, a szelepek rendesen járnak. Mi lehet a baj szerintetek? Hajtókarcsapágy?
Eddig nincs pénzembe. ~10.000 Ft-ot rászánnék ha van értelme. Szerszámom van, türelmem is, de még nem szedtem szét fűnyírómotort.
Köszönöm előre is a segítséget.
Feri
Azt, hogy nem lóg a dugattyú úgy értettem, hogy nincs különösebben kopva a hüvely és sugárirányba nem lötyög a dugó.
Szia.
Ez egy összeszerelt fűnyíró? Úgy értem van benne kés? Mert velem már előfordult, hogy rettenetesen csattogott valami, már frászt kaptam, de kiderült, hogy a kés kilazult, és az zörög. :)
Igen összeszerelt.
Akkor próbáld meg meghúzni a kést tartó csavart, hátha nálad is ez lesz.
Néha kézzel rángatva is alig érezni, hogy lötyög, aztán a gépet beindítva csattog mint a veszedelem. :)
Sziasztok.van egy mtd thorx ohv 35 tipusu funyirom.es az a problemaja hogy ket harom pumpalas utan elindul utanna par masodperc mulva leall.a porlasztojat mar kitakaritottam de meg mindig nem jo.akkor mukodik rendesen ha kezzel befogom a levegoszurojet.valami otlet hogy mi lehet a baj?valaszokat elore is koszonom
fgabor87 írta: Szia.

Értem. És mi okozhatja, hogy visszafolyik a benzin ilyen rövid idő alatt?


Lehet az utángyártott membrán méretpontatlansága, anyagának hibája - nem rugalmas eléggé, nemzárja el a benzin útját, stb.
Kaszas90 írta: Sziasztok.van egy mtd thorx ohv 35 tipusu funyirom.es az a problemaja hogy ket harom pumpalas utan elindul utanna par masodperc mulva leall.a porlasztojat mar kitakaritottam de meg mindig nem jo.akkor mukodik rendesen ha kezzel befogom a levegoszurojet.valami otlet hogy mi lehet a baj?valaszokat elore is koszonom


Szia!

Úgy tűnik kevés benzint kap. Ez lehet az úszó hibája - alacsony benzinszint -, a tank szellőzőfuratának eldugulása, a tankból nem jön elég benzin, eldugult, vagy megtört a benzincső.....szegény keverék, főfúvóka részleges eldugulása, falslevegőt szív valahol tömítésnél, stb.
És el ne felejtsük, Thorx motornál a kopás is bejátszik pár év használat után. :(
,
urbiferi írta: Sziasztok!

Üdvözlök Mindenkit, új vagyok itt.
A napokban kaptam egy működésképtelen Tecumseh fűnyírót félig leszerelt hengerfejjel, semmit nem tudok az előéletéről. Vágtam bele ideiglenesen sörösdobozból hengerfejtömítést, hogy egyáltalán beindul-e. Úgy voltam vele, ha jó, akkor veszek bele valót. Elég könnyen be is indult de nagyon hangosan kopácsol benne valami. Újra levettem a hengerfejet, a dugattyú nem lóg, a szelepek rendesen járnak. Mi lehet a baj szerintetek? Hajtókarcsapágy?
Eddig nincs pénzembe. ~10.000 Ft-ot rászánnék ha van értelme. Szerszámom van, türelmem is, de még nem szedtem szét fűnyírómotort.
Köszönöm előre is a segítséget.
Feri


Üdv!
Hajtókarcsapágy lehet, kézzel még nem érzed a lógást, de már több a kelleténél, robbanáskor nagyot üt a főtengelyre az előírtnál nagyobb hézag miatt.
Főtengelycsapágy kopása sem kizárt, de ritkább. Lehet olaj nélkül, vagy kevés olajjal járatták.
Szelep is kopoghat, ha lehet állítani a hézagot, akkor érdemes ellenőrizni, beállítani. A hangját kellene hallani...
Köszi. A napokban belenézek részletesebben.
A szelephézagokra van valami általános érték, vagy pontos típust kellene írnom?
Előző 1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 91 Következő
1364 hozzászólás Oldal: 71 / 91

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég

{/literal}