Van aki nem veszi észre van aki meg igen. Van aki azt sem veszi észre hogy elfogyott az üzem anyag, hogy defektes kerékkel autózik hogy két hete világít valami kontroll lámpa a műszerfalon vagy hogy elsodorta a kerékpárost. A stop táblát sem mindig veszik észre meg a piros lámpát. Valószínűleg ezért is a hülye biztos autók irányába megy a fejlesztés gőz erővel. Viszont ettől hogy "hány volt megy ki a szénkefére" dologtól el kellene szakadni mert a komplett egység szempontjából (generátor+szabályzó) tök mindegy ha üzem közben az aksin meg van a 13,8-14,4 volt feszültség. Vissza térve a ki mit vesz észre sztorihoz egy generátor úgy is el tud romlani hogy a visszajelző lámpa azt jelzi hogy rendben működik. Mivel ilyen "kalandban" is volt részem ezért egy pár dolláros műszer van nálam a szivargyújtóban ami folyamatosan kijelzi üzem közben a generátor feszültséget.
Elnézést hogy ismételem magam de az elején azzal kezdtem :
típus specifikus problémákba pedig tapasztalat hiányába nem mennék bele mert amivel van tapasztalatom az már a méh telepen sem megtalálható, legfeljebb valami múzeumban
Elnézést hogy ismételem magam de az elején azzal kezdtem :
Ez pár dologtól függ mert van jó pár féle-fajta generátor és szabályozó
típus specifikus problémákba pedig tapasztalat hiányába nem mennék bele mert amivel van tapasztalatom az már a méh telepen sem megtalálható, legfeljebb valami múzeumban