Ezermester Fórum

Gépekkel, eszközökkel, szerszámokkal kapcsolatos kérdések, tanácsok, problémák.
1325 hozzászólás Oldal: 88 / 89
Üdv.

Összeraktam. Mára kaptam tömítőt, feltöltöttem olajjal, benzinnel, de az eredmény megint ugyan az. Csak prüszköl ki a karbin keresztűl. Egyszerűen nem értem!
Szikra van, gyertya tök száraz. A karburátor meg az anyjáig ki van pucolva.
Ha a vezérlés jó helyen van akkor hengerfejes. Nem zárnak a szelepek, vagy rosszul van beállítva a szelephézag. Esetleg valami ék elnyíródott műanyag fogaskerék tengelyre rögzítésén és azért megy el a vezérlés jelre rakás után.
[quote="Rovastar"]A kart start pozícióba állítottam, majd berántottam.
A valóságban azért nem ilyen koszos, valamint nyitott vagyok a tanulásra :D
Sziasztok!
Nekem is ilyen fűnyíróm van (AL-KO 4.63 BK) tegnaptól.
Egyelőre mindene működik .
Remélem az ereje is meglesz ,mert még nincsen kipróbálva fűnyírás közben.
Milyen típusú a motorja tudja valaki? Spéci AL-KO, vagy Briggs stb. ?
Köszönettel
Imre
Sziasztok.

Örököltem egy Tecumseh Vantage 55 motorral szerelt önjáró fűnyírót. Elkezdtem felújítgatni. Van egy olyan baja, hogy kb 5 perc után elkezdi a kartellgáz kivezetőn köpni az olajat, majd pár perc múlva leáll és beköpi a gyertyát.

Felhívtam a helyi szervizest, aki azt mondta telefonon, hogy kuka tönkre ment a motor. Találtam online alkatrészeket, elég magas az ára lehet nem tud olyan összeget kérni a javításért amit az ember meg is fizetne. Ezért arra gondoltam, hogy nekiesek.

Szerintetek mi okozhatja? Mivel kezdjem? Agyűrűket nézzem meg először, vagy kezdésnek ne bontsam szét annyira?


Köszönöm.
Dugó, gyűrű, henger. Esetleg kezdésnek olajcsere mert lehet valami habosodó lötty van benne.
Szia. Köszi. Akkor bontom es kiderül van-e remény. Az olajat már lecseréltem.
Ha húzott karcos a henger akkor a kuka a legjobb helye, mert olcsóbb egy használt de jó.
lalibatyo írta: Ha húzott karcos a henger akkor a kuka a legjobb helye, mert olcsóbb egy használt de jó.



Szia

Gyors megbontottam. A motor teljes bontásához kínlódni kell majd a csavarokkal, ezért csak a hengerfejet kaptam le.

Csináltam pár képet a hengerfalról:

https://drive.google.com/file/d/1wc5ohcPRgrrgbXUavFHqcAo5oU83dMD7/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1L-KpGunA9v4uyOmNsP9EiRb3fBDn-KgB/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1Uf2Nn3p8ofKgqWyJMffKVWWBxMIuaT13/view?usp=sharing

Szerintetek haladjak tovább vagy ez már elhalálozott??
Megoldottam a problemat. Darabokra szedtem a motort, minden rendben volt, de kitakaritottam ha mar szetkaptam. Osszerakaskor jottem ra, hogy a fordulat tul magas lehet. Allitottam rajta es mukodik is. Nem folyik az olaj a szuszogobol.
Lemaradtam a képekről ...... Akkor csak be voltak sülve a dugattyú gyűrűk ?
Üdv!
Van egy Tecumseh motoros fűtrakim, 6évet állt(kutya se nézett rá) , aztán most előszedtem, egy hét szerelés után végre beindult, szépenis jár meg minden.,De... (lehet, hogy egyszerű hiba, de mosma ra sem birok nezni)indítás után nem áll le az önindító, folyamat teker, még kulcs nélkül is, mi lehet a hiba?
Gyujtaskapcsolot szetszedtem, ujrazsiroztam, kabelcsatikat is megfujtam, csiszoltam.
Ha kapok képeket a gépről és az önindítóról lehet tudok segíteni.
lalibatyo írta: Ha kapok képeket a gépről és az önindítóról lehet tudok segíteni.



Rendben, holnap csinalok par képet akkor.
Galos írta:
lalibatyo írta: Ha kapok képeket a gépről és az önindítóról lehet tudok segíteni.



Rendben, holnap csinalok par képet akkor.


Sikerult lefotozni, az önindító az zsíruj. Én még esetleg az önindító relére gondoltam, hogy az okozhatja-e.


Kép

Kép
1325 hozzászólás Oldal: 88 / 89

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég

cron